عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آئین عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا شهرستان گرگان


آئین عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا شهرستان گرگان

 آئین عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا شهرستان گرگان در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، عصرروز پنجشنبه سی ام اردیبهشت ماه 95 مراسم غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر در شهر گرگان و شهرستان های استان برگزار شد.

دراین مراسم که با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران گلستان و فرماندهان نیرو های مسلح استان گلستان ، مدیران استانی و شهرستانی و خانواده ای معظم شهداو ایثارگران و اقشار مردم طی آئین باشکوهی مزار مطهر شهیدان انقلاب ،عملیات بیت المقدس ، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و گمنام غبار روبی وعطر افشانی شد.

محمد صادق روشنی جانباز 65درصد شیمیایی در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروزآزاد سازی فتح خرمشهر به گوشه ای از دلاور مردی های مردان آن دوران به ویژه شهدای آزادسازی خرمشهر پرداخت .

روشنی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس افزود : امروز این همه شکوه و اقتدار دست خوش دلاوری این شیر مردان دروان هشت سال دفاع بوده و حالا پس از گذشت سالها از آن دوران ثمره خون شهیدان را به چشمان خود می بینیم ، این جایگاه عظیم و رفیع در سطح بین الملل و جهانی را مدیون خون شهدا هستیم .

وی تصریح کرد : تاثیر فرهنگ ایثارو شهادت رابه عنوان فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی است و شناساندن ترویج و تقویت ارزش های فرهنگ ایثارو شهادت به خصوص نسل های کنونی یکی از مهمترین واساسی ترین وظیفه ی مسئولین ، رسانه های جمعی و نهادی فرهنگی واجتماعی و اصحاب قلم برشمرد .

در پایان این مراسم مدیر کل و پرسنل بنیاد شهید وامورایثارگران نیرو های مسلح ، مسئولان استانی و شهرستانی با ادای احترام در مزار شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهدا و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و با نثار فاتحه و اهداء گل و عطر افشانی یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .