عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعاون ، راهبرد اقتصادی برای عدالت اجتماعی و اشتغال است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

تعاون ، راهبرد اقتصادی برای عدالت اجتماعی و اشتغال است

تعاون ، راهبرد اقتصادی برای عدالت اجتماعی و اشتغال است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت : تعاون راهبرد اقتصادی برای عدالت اجتماعی و تضمین اشتغال پایدار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، مهندس امراله عباسی در حاشیه بازدید از تعاونی فراگیر ملی اینچه برون گفت: تعاون راهی برای توزیع عادلانه ثروت و عدالت اجتماعی است که رفاه اجتماعی نیز در پی کاستن از بی‌عدالتی‌ها حاصل خواهد شد.

وی افزود: مشخصه‌های اقتصاد مقاومتی با اهداف بخش تعاونی‌ها هماهنگ است و اهداف تعاونی‌ها نیز همان اهداف اقتصاد مقاومتی است.

عباسی تاکید کرد: بنابراین برای تحقق اقتصاد مقاومتی، 25 درصد اقتصاد کشور باید در دست تعاونی‌ها باشد که برای رسیدن به این هدف تلاش میکنیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان اضافه کرد: ترویج فرهنگ تعاون، توسعه مدیریت و توانمندسازی مدیریت انسانی، تقویت تعامل و توسعه هم افزایی درون شبکه‌ای تعاونی‌ها از مهمترین برنامه‌های بخش تعاون است.

وی بیان داشت:این شرکت تعاونی جزو تعاونی های نوع جدید و از تعاونی های فراگیر ملی است که در سال 1390 تشکیل گردید.

وی افزود: تعاونی های نوع جدید به تعاونی هایی اطلاق می شود که در سال 1378 با قانون تبیین سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردید تشکیل شده است.

این کشتارگاه صنعتی با ظرفیت روزانه 1000 راس دام سبک و 100 راس دام سنگین در سال 1393 شروع به کار نموده و در زمینی به مساحت حدوداً 34 هکتار در منطقه محروم آق قلا به کار خود ادامه می دهد.

گفتنی است شرکت تعاونی فراگیر ملی اینچه برون با 115 عضو و سرمایه گذاری اولیه 270000 میلیون ریال و 73500 میلیون ریال تسهیلات بانکی 130 نفر به صورت مستقیم و حدود 600 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 926
  • کد خبر : 21365