عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزرگترین سرمایه تولید کنندگان، اعتماد مردم است

مدیرکل شیلات گلستان در اولین هم اندیشی پرورش دهندگان ماهیان سردابی استان:

بزرگترین سرمایه تولید کنندگان، اعتماد مردم است

مدیر کل شیلات گلستان در اولین جلسه هم اندیشی پرورش دهندگان ماهیان سردابی استان در شهرستان علی آباد کتول گفت: اعتماد مردم، سرمایه تولید کنندگان است و آنها باید بکوشند در وهله اول این سرمایه بزرگ و مهم را به دست بیاورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل شیلات گلستان مهندس سید جواد قدس علوی، با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در اداره کل شیلات گلستان پیرامون مسائل و مشکلات پرورش دهندگان تصریح کرد: مجموعه شیلات در پیگیری مشکلات صنفی آبزی پروران کم نخواهد گذاشت و مصرانه پیگیر تمام مسائل می باشد.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل اتحادیه شرکت تعاونی های تولید کننده ماهیان سردابی در استان بیان داشت : ایجاد اتحادیه شرکت تعاونی های تولید کننده به نفع تمامی تولید کنندگان است و برای پیگیری منسجم و مستمر موضوعات و مشکلات صنفی تولید کنندگان، تشکیل این اتحادیه باید هر چه سریعتر در دستور کار قرار بگیرد.

مدیر کل شیلات گلستان در خصوص اشاعه فرهنگ مصرف آبزیان در استان اظهار داشت: ترویج فرهنگ مصرف آبزیان به عنوان یک وظیفه برای کل مجموعه شیلات استان شناخته می شود. چرا که حق همه شهروندان ماست که غذای سالم استفاده کنند و وظیفه ماست که در راستای امنیت غذایی تلاش کنیم.

مهندس سید جواد قدس علوی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و برند بودن محصولات شیلاتی در استان مثل میگو، خاویار و ماهی قزل آلا تولید گلستان در کشور گفت: میگو تولید استان گلستان امروز در کشور حرف اول را می زند و تمام نگاهها در زمینه تولید میگو در ایران معطوف به شهرستان گمیشان استان گلستان است و همچنین در زمینه تولید ماهی قزل آلا، تولیدات استان ما و شهرستان علی آباد کتول به عنوان یکی از باکیفیت ترین تولیدات ماهی قزل آلا در کشور شناخته می شود. چرا که استان گلستان در تولید قزل آلا یک محیط پاک در کشور محسوب می شود. تولید را بالا ببرید و با به دست آوردن بازارهای داخلی که از ظرفیت بالایی برخوردار است راههای صادرات و وارد شدن به بازارهای جهانی را برای محصولات خود پیدا کنید.

همچنین در این جلسه محمدی مسئول شیلات شهرستان علی آباد کتول به ارائه گزارشی از فعالیتهای آبزی پروری در شهرستان پرداخت و در ادامه آبزی پروران مسائل و مشکلات خود را با مدیر کل شیلات استان مطرح کردند.

گفتنی است اولین جلسه هم اندیشی آبزی پروران ماهیان سردابی استان گلستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات جامعه آبزی پروری (ماهیان سردابی) با حضور مدیر کل شیلات گلستان، معاون آبزی پروری این اداره کل و جمعی از مدیران شهرستانی و پرورش دهندگان سردابی قزل آلا در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 783
  • کد خبر : 21375