عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راز بیمه شدن کشور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


راز بیمه شدن کشور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

 فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در دومین گردهمایی معاونین فرهنگی بنیاد شهید منطقه سه کشور گفت: راز بیمه شدن کشور، ترویج مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، علی اصغر فاضلی افزود: ايثارگري وشهادت طلبي نقش بسزايي درحفظ دين و ارزشهاي آن و استقلال کشور ايفا مي کند . آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود : ترویج مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است. جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه دست اندرکاران وظیفه مهمی را بر عهده دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد : شناسایی الگوهای رفتاری اشباع هیجانات جوانان، درونی کردن پیام و القا نکردن زور، استفاده از اعجاز عاطفه و محبت ، مشارکت جامعه ایثارگری در امر هدایت ، احیای شعائر اسلامی ، تبلیغات همه جانبه، بهره گیری از مناسبت های مکانی و زمانی، بهره گیری صحیح از هنر و ادب، تذکر و یادآوری مراسم خاطره با رویکرد جدید، برنامه ریزی مناسب در محاسبه ها و برنامه ریزی و استفاده بهینه از نیازهای مادی ، استفاده از فضای مجازی ،در بسط و گسترش مفاهیم ایثار و شهادت ، نهادینه نمودن مفاهیم ایثار در زندگی مردم ، تبلیغات گسترده و هدف دار از طریق بهره گیری از تکنولوژی جدید و ده ها ابزار دیگر که بتوان مفاهیم ایثار و شهادت را در جامعه بسط و گسترش نمود.

در ادامه ایشان از برگزارکنندگان این مراسم تقدیر و تشکر کردند و یادآور شدند که برگزاری این چنین جلساتی باعث هم افزایی و تعامل بیشتر استانها در حوزه فرهنگ خواهد شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .