عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرعامل گازگلستان از استقبال شرکت جهت گازرسانی به صنایع فاقد گاز استان خبر داد


مدیرعامل گازگلستان از استقبال شرکت جهت گازرسانی به صنایع فاقد گاز استان خبر داد

به گزارش روابط عمومی مهندس صفرعلی جمال لیوانی درهمین راستا درمصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی شرکت از اعلام آمادگی گاز گلستان درخصوص گازرسانی به واحدهای صنعتی که از نعمت گازطبیعی بهره مند نیستند خبرداد.

  وی گفت:این شرکت در راستای رسالت خود در زمینه توسعه گازرسانی وجایگزین نمودن سوخت گاز طبیعی به جای سایر سوختها خوشبختانه در بخشهای مختلف اقدامات موثری را انجام داده است .

  مهندس جمال لیوانی افزود:خوشبختانه در بخش خانگی و تجاری تاکنون رشد بسیار خوبی داشتیم بطوری که درحال حاضر افزون بر 95 درصد جمعیت استان از این انرژی پاک بهره مند شده اند .

  وی در ادامه با بیان اینکه در بخش صنعتی نیز این شرکت آمادگی کامل برای گازرسانی به واحدهای صنعتی را دارد تصریح کرد:در حال حاضر در سطح استان تعداد 1550 واحد صنعتی عمده و جزء را از نعمت گاز طبیعی بهره مند نموده ایم ، ضمن اینکه تعداد 64 جایگاه سی ان جی نیز گازرسانی شده است.

   جمال لیوانی گفت:متاسفانه بخشی از واحد های صنعتی تاکنون از این طرح استقبال ننموده اند و امیدواریم مدیران این واحدها هرچه سریعتر به این شرکت مراجعه و تقاضای خود را ارائه نمایند.

   وی اذعان داشت:درماه گذشته نشستی را با مدیران 5 دستگاه مرتبط برنامه ریزی نموده ایم که در این نشست تصمیماتی بسیار خوبی در خصوص تسریع در زمینه گازرسانی به واحد های صنعتی وترغیب مدیران واحدهای مذکورجهت استفاده از این ظرفیت اتخاذ گردید .

 

  

مدیرعامل گازگلستان اظهار داشت:همچنین مقرر شد قبل ازصدورمجوز تاسیس واحدهای صنعتی درخصوص امکان گازرسانی به این واحدها ازشرکت گازاستعلام ومتناسب با آن سیاست گذاری شود ضمن اینکه درحین صدور مجوز تاسیس واحدهای مرغداری اولویت سوخت واحد، گازطبیعی تعیین شود و براساس آن مجوز تاسیس صادر گردد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .