عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار استاندار با ورزشکاران گلستانی حاضر در المپیک 2016 برزیل


دیدار استاندار با ورزشکاران گلستانی حاضر در المپیک 2016 برزیل

دیدار استاندار با ورزشکاران گلستانی حاضر در المپیک 2016 برزیل

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، دکتر حسن صادقلو در دیدار با ورزشکاران گلستانی حاضر در المپیک 2016 برزیل، تصریح کرد: ورزش یک واقعیت گریز ناپذیر جامعه است و باید توجه داشت که ورزش نه یک هزینه، بلکه تولید، سرمایه و یک ثروت است و ورزش موجبات افزایش امنیت، بهبود اقتصاد و هویت بخشی در جامعه را فراهم خواهد کرد .

استاندار گلستان گفت : ورزش گلستان از زمان حضور دکتر طیبی تاکنون و با اجرای برنامه های موثر و زیربنایی مانند المپیاد ورزش استان ، در مسیر رشد و توسعه بیشتر قرار گرفته است .

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات جدی توسعه ورزش گلستان نبود حامیان مالی مناسب برای تامین هزینه تیم ها و هیات های ورزشی است ولی ممکن است افرادی دارای توان مالی زیاد و علاقمند به حضور در ورزش گلستان باشند که هنوز زمینه برای باز شدن پای آنها به ورزش فراهم نشده است واگر ورزشی ها چنین افرادی که بدون در نظر گرفتن منافع فردی، دل در گرو پیشرفت ورزش استان دارند را می شناسند، معرفی کرده تا به عنوان استاندار با آنها گفت و گو کرده و شرایط را برای حضورشان هموار کنم.

دکترصادقلو به برگزاری اولین دوره المپیاد ورزش گلستان اشاره کرد و گفت: اگر شناسایی استعدادها به عنوان یکی از اهداف این رقابت ها محقق شود، آینده ورزش گلستان به واسطه ظهور نسلی توانمند و پر امید تضمین خواهد شد.

وی روشن شدن مشعل این مسابقات توسط رضا سوخته سرایی قهرمان نامدار کشتی آسیا و جهان را اقدامی تحسین برانگیز دانست و گفت: حرمت گذاری به مقام پیشکسوتان علاوه بر برخورداری از پاداش اخروی، در میان نسل جوان و جویای نام ایجاد انگیزه می کند..

وی به برگزاری رقابت های ورزشی در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات با هزینه های اندک برگزار می شود و با برنامه مناسب می توان از درون این رقابت ها استعدادهای ورزشی را شناسایی و به ورزش حرفه ای و قهرمانی معرفی کرد.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار استاندار گلستان از ورزشکاران گلستانی حاضر در المپیک 2016 تقدیر کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .