عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان میزبان آخرین اردوی آماده سازی کبدی بانوان


گلستان میزبان آخرین اردوی آماده سازی کبدی بانوان

تیم ملی کبدی بانوان ایران چهارمین و آخرین اردوی آماده سازی خود را به منظور اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا در کره جنوبی از روز ۲۶ خرداد ماه در استان گلستان برگزار می کند.

 به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ، تیم ملی کبدی بانوان ایران به منظور شرکت در رقابت های کبدی قهرمانی آسیا در کره جنوبی چهارمین و آخرین اردوی آماده سازی خود را از روز ۲۶ خرداد ماه لغایت ۲ تیرماه در خانه کبدی استان گلستان برگزار می کند.

کادر فنی تیم ملی با هدف پشتوانه سازی و استفاده از بازیکنان تیم ملی جوانان که قهرمانی آسیا را فروردین امسال تجربه کردند اردوهای تیم ملی بزرگسالان را برگزار کردند تا نفرات جوان و آینده دار کبدی کشورمان تجربه بازی در قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان را بدست آوردند.

ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی می بایست عصر امروز سه شنبه ۲5 خرداد ماه با حضور در خانه کبدی استان گلستان خود را به سرپرست تیم ملی معرفی نمایند.

تیم ملی کبدی بانوان ایران با هدف کسب نتایج درخشان در بازیهای آسیایی۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی با اعزام ۸ بازیکن تیم ملی کبدی جوانان در ترکیب تیم بزرگسالان در رقابت های کبدی قهرمانی آسیا در کره جنوبی طی روزهای ۷ لغایت ۱۶ تیرماه شرکت خواهد کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .