عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل بنیاد شهید با جانباز 70درصد دفاع مقدس "اسدالله صادق پور"


دیدار مدیرکل بنیاد شهید با جانباز 70درصد دفاع مقدس "اسدالله صادق پور"

 فاضلی مدیر کل بنیاد گلستان در دیدار و عیادت از جانباز 70درصد دفاع مقدس "اسدالله صادق پور" گفت: از ویژگی های شاخص جانبازان صبر و استقامت است.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، پنج شنبه بیست و هفتم خردادماه 95 فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان به اتفاق دکتر حسین حقیقی معاون بهداشت و درمان استان ،فرقانی معاون تعاون و امور اجتماعی و هیئت همراه با حضوردر منزل جانباز دفاع مقدس از نزدیک با وی و خانواده او دیدار و دلجویی بعمل آوردند.

در این دیدار مدیر کل ، معاونت بهداشت و درمان و معاون تعاون و امور اجتماعی ضمن عیادت از نزدیک در جریان روند درمان اسدالله صادق پور جانباز 70در صد و قطع نخایی گرگان قرار گرفتند.

فاضلی مدیر کل بنیاد استان گلستان ازدواج فرزند جانباز صادق پور که به میمنت این ازدواج مبارک عروس ایشان از مذهب اهل سنت به مذهب شیعه مشرف شدند را تبرک گفت .

وی بیان داشت : شاخصه و ویژگی های بسیار زیادی در جانبازان دفاع مقدس ، علی الخصوص جانبازان ویلچری وجود دارد که یکی از آنان صبرو استقامت در برابر مشکلات جسمی و روحی است و برای کارکنان بنیاد خدمت به جانبازان و خانوادهای معظم آنان یک توفیق الهی بشمار می رود .

در پایان با اهداء هدیه ای از عروس جانباز 70در صد صادقپور تقدیربعمل آوردند.

جانباز اسدالله صادق پور درمنطقه عملیاتی شلمچه در بیست وهشتم مهر ماه 65 به درجه رفیع جانبازی نائل شدند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .