عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهسازي محور ترانزيتي و شرياني اينچه برون - گنبد كاووس


بهسازي محور ترانزيتي و شرياني اينچه برون - گنبد كاووس

بهسازي محور ترانزيتي و شرياني اينچه برون - گنبد كاووس

 مديركل راه و شهرسازي گلستان از آغاز عمليات بهسازي محور ترانزيتي و شرياني اينچه برون- گنبدكاووس به طول حدود 50 كيلومتر در سال جاري خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس" ابراهيم مبارك قدم" در گفت و گويي خبري گفت: عمليات بهسازي محور ترانزيتي و شرياني اينچه برون – گنبدكاووس از محل سد دانشمند (هفت كيلومتري سه راهي اينچه برون) به سمت شهرستان گنبد كاووس و با انجام عمليات قيرپاشي (حفاظتي فوگ سيل) جهت آب بند كردن و جلوگيري از شن زدگي رويه آسفالت، به اجرا درآمده است.

مبارك قدم، اعتبار تخصيص يافته براي اجراي اين عمليات را، رقمي بالغ بر سه ميليارد و 690 ميليون ريال از محل منابع ملي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي ذكر كرد.

به گفته وي، محور ترانزيتي و شرياني اينچه برون – گنبدكاووس از محورهاي مهم استان به جهت مبادلات تجاري ايران با كشورهاي آسياي ميانه است كه بر اثر تردد زياد، تخريب گسترده اي بر سطح و رويه آسفالت آن در سال هاي اخير بوجود آمده بود و براي حفظ رويه آسفالت و كاهش سطح تخريب هاي محور، عمليات بهسازي آن در دستور كار قرار گرفت.

مبارك قدم اضافه كرد: پس از اتمام اين عمليات ظرف چند روز آينده، عمليات بهسازي محور از سمت سه راهي اينچه برون به سمت داشلي برون و مراوه تپه ادامه پيدا خواهد كرد.

محور ترانزيتي و شرياني اينچه برون- گنبدكاووس در شمال استان گلستان واقع شده است.

استان گلستان با یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت در شمال ايران واقع است و از شمال با کشور ترکمنستان، از شمال غرب با دریای خزر، از غرب با مازندران، از شرق با خراسان شمالی و از جنوب با استان سمنان همسایه است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .