عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیست ودومین آزمون تاسیس شرکت های بین المللی حمل ونقل کالا برگزار می شود


بیست ودومین آزمون تاسیس شرکت های بین المللی حمل ونقل کالا برگزار می شود

 رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان گفت: بیست ودومین آزمون تاسیس شرکت های بین المللی حمل ونقل کالا مردادماه برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان؛عبدالحمید قوچاقی رییس اداره ترانزیت و حمل ونقل بین المللی اظهارکرد: مهلت ثبت نام در این آزمون از اول تیرماه لغایت31 تیر می باشد که افراد باید برای ثبت نام در این بازده زمانی در سایت ثبت نام کنند.

 وی افزود: ترانزیت در بخش بین الملل باتوجه به سختی و شرایط حساس نیاز به افراد باتجربه وکاردان دارد که این افراد برای تاسیس شرکت های خود ابتدا باید مورد آزمایش قرار بگیرند.

 قوچاقی با اشاره به اینکه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای هر سال آزمون متمرکز برگزار می کند ، تصریح کرد: بیست و دومین آزمون تاسیس شرکت های ترانزیت و حمل ونقل بین المللی کالا در15مرداد ماه برگزار می شود.

 قوچاقی اذعان داشت: افراد برای ثبت نام از1 تیرماه تا 31تیرماه می توانند به سایت www.mr2.irبخش ترانزیت بدون پرداخت هیچ مبلغی برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

 وی افزود: شرایط شرکت در آزمون داشتن تابعیت ایرانی،تدین به یکی از دین های رسمی کشور،عدم اعتیاد وسوءپیشینه کیفری و حداقل مدرک دیپلم است.

 رییس اداره ترانزیت وحمل و نقل بین المللی گفت: علاوه براین آزمون، آزمونی را برای پایان سال ترتیب داده ایم و امیدواریم افراد متعهد و مجرب از این آزمون سربلند بیرون آیند و افراد شرکت کننده برای شرکت در این آزمون بر قوانین بین المللی حمل و نقل کالا اشراف داشته باشند تا درآینده برای آنها مشکلی پیش نیاید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .