عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات گازرسانی شهرستان گنبد کاووس مورد بررسی قرار گرفت

در جلسه مشترک مدیرعامل گاز گلستان با نماینده مجلس و فرماندار ویژه:

مشکلات گازرسانی شهرستان گنبد کاووس مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی در نشستی که با حضور مهندس صفر علی جمال لیوانی مدیر عامل گاز استان ، قرجه طیار نماینده مردم شریف شهرستان گنبد در مجلس شورای اسلامی و مهندس محمد حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان برگزار شد در خصوص مشکلات و معضلات موجود در زمینه توسعه گاز رسانی و خدمات رسانی در سطح شهرستان گنبد و بخش داشلی برون بررسی و تبادل نظر شد.

  درابتداء معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ضمن خیر مقدم و تشکر از از اقدامات انجام شده در راستای توسعه گاز رسانی در سطح شهرستان از مدیر عامل گاز استان خواست تا گزارشی از وضعیت گاز رسانی در گنبد ارائه نماید.

  در همین راستا مدیر عامل گاز گلستان ضمن تقدیر از برگزاری این نشست ، به تشریح روند گازرسانی در سطح شهرستان گنبد پرداخت و خواستار توجه و همکاری بیشتر مسئولین منطقه در زمینه مرتفع نمودن مشکلات موجود شد.

 مهندس صفر علی جمال لیوانی گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده تاکنون 122 روستای شهرستان گنبد از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اند و اگر اعتبارات مورد نیاز به موقع تخصیص یابد انشاء ا... تا پایان سال 95 تمام روستاهای بخش مرکزی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

  در این جلسه همچنین حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با تقدیر مجدد از عملکرد شرکت گاز در گازرسانی به نقاط محروم اظهار داشت: به دلیل کمبود اعتبارات برای گازرسانی به بخش داشلی برون لازم است تخصیص اعتبارات ملی از سوی نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت گاز استان پیگیری شود.

  قرجه طیار نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات شرکت گاز قول مساعد داد تا با تمام توان شرکت گاز را برای توسعه گازرسانی در سطح شهرستان گنبد و مرتفع نمودن مشکلات بویژه تخصیص اعتبارات مورد نیاز همراهی نماید.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .