عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اهداء سبد کالا توسط کارکنان حمل و نقل و پایانه های گلستان به خانواده های نیازمند


اهداء سبد کالا توسط کارکنان حمل و نقل و پایانه های گلستان به خانواده های نیازمند

اهداء سبد کالا توسط کارکنان حمل و نقل و پایانه های گلستان به خانواده های نیازمند

 تعداد 32 سبد کالا توسط کارکنان حمل و نقل و پایانه های گلستان به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اهداء گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان- همزمان با ایام شهادت مولای متقیان امام علی(ع) و شبهای قدر در ماه پرخیر و برکت رمضان کارکنان اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان برای 32 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان سبد کالاهای اساسی مورد نیاز خانوار تهیه و بین خانواده های این عزیزان توزیع کردند.

 در همین راستا مهندس میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان در جمع کارکنان این اداره کل با تاکید براینکه خداوند تبارک و تعالی در قرآن با بیان های گوناگون انسانها را به بخشش و کمک به نیازمندان جامعه تشویق کرده است گفت: بی شک انفاق کردن در راه خداوند و قدم برداشتن برای خدمت به انسانهای نیازمند از کارهای نیک و شایسته است.

 مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان همچنین ماه مبارک رمضان را ماه مهربانی خداوند برشمردند که سرشار از ضیافتهای عاشقانه و راز و نیاز بندگان به درگاه آن ذات بی همتاست.

 لازم به ذکر است در اوایل ماه مبارک رمضان نیز مدیرکل و معاونین حمل و نقل و پایانه های گلستان به همراه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان و مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) دیدار داشتند که از طرف کارکنان اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان هدایایی نیز به این خانواده ها تقدیم گردید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .