عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل گاز گلستان و مدیرکل کمیته امدا از تعدادی از ایتام و مدد جویان


دیدار مدیرعامل گاز گلستان و مدیرکل کمیته امدا از تعدادی از ایتام و مدد جویان

مهندس صفر علی جمال لیوانی مدیرعامل گازگلستان و ابراهیم باغبانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با هدف حمایت از محرومین و مستمندان با ایتام و مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد دیدار وگفتگو و از آنان دلجویی نمودند.

 به گزارش روابط عمومی در این سرکشی مدیران دو دستگاه از نزدیک با مسائل و مشکلات خانواده های تحت پوشش این کمیته آشنا شدند تا بتوانند بخشی ازمشکلات را با مساعدت و همیاری مرتفع نمایند.

 در همین راستا مهندس جمال لیوانی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان در خصوص هدف از این بازدید گفت: یکی از اهداف انساني این شركت توسعه مسئولیتهای اجتماعی و مشارکت در ساختن یک جامعه بهتر و محیط پاکیزه تر با همکاری و مشارکت سایر سازمانها ست که سرکشی و انجام حمايتهاي مالي از خانواده هاي نيازمند و مشارکت در توسعه جامعه یکی از این موارد می باشد که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت پذیرفت .

 وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان و مستمندان بسیار ارزشمند و مورد تائید ائمه معصومین است گفت: خوشبختانه شرکت گاز استان گلستان تاکنون توانسته آنطور که شایسته است خدمات بسیار زیادی را در راستای کمک به محرومین انجام دهد که مشارکت مردم و خیرین عزیز در عرصه ارائه خدمات مطلوب به مددجویان می تواند در موفقیت هرچه بیشتر فعالیت های کمیته امداد نقش سازنده ای داشته باشد.

 جمال لیوانی تصریح کرد: همانگونه که در دین مبین اسلام تاکید شده باید تلاش نمائیم حس نوع دوستی و کمک به همنوعان را تقویت نمائیم تا بخش اعظمی از مشکلات اجتماعی که ناشی از فقر و محرومیت می باشد کاهش یابد بنابر این توجه به مسئولیتهای اجتماعی ، از راهکارهای مهم برای کمک به دولت و سازمانها جهت پیشرفت جامعه می باشد .

 مدیر عامل گاز گلستان در خاتمه افزود: نیاز است در راستای کمک به ترویج و فرهنگ سازی مسئولیت اجتماعی در داخل و خارج سازمان ، دوره ها و کارگاههای آموزشی مرتبطی را برگزار نمائیم تا این مهم بصورت یک فرهنگ در جامعه رشد و توسعه یابد و همه افراد خود را در قبال جامعه مسئول بدانند.

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .