عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای بيش از 8036 کیلومترشبکه گازدرسطح استان تاکنون

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبر داد:

اجرای بيش از 8036 کیلومترشبکه گازدرسطح استان تاکنون

  مهندس صفرعلی جمال لیوانی درمصاحبه با پایگاه خبری گازگلستان گفت:شرکت گاز استان گلستان درراستای روند پر شتاب توسعه گازرسانی موفق شد تاکنون بيش از 8036 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا کند.

 وی با بیان اینکه اجرای این میزان شبکه گذاری قابل توجه می باشد افزود:در همین راستا در سه ماهه اول سال جاری افزون بر 94 کیلومتر شبکه گازدر سطح استان اجرا شدکه از این میزان 9 کیلومتر شبکه شهری و 85 کیلومتر شبکه روستایی بوده است .

  مهندس جمال لیوانی اذعان داشت:در حال حاضر در استان گلستان تمامی 29 شهر استان و همچنین 752 پروژه روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند ضمن اینکه عملیات گاز رسانی به 89 پروژه روستایی نیز در دست اجرا می باشد

  وی درادامه در خصوص بهره مندي واحدهای صنعتی استان از گازطبيعي گفت: این شرکت تاکنون توانسته تعداد 507 واحد صنعتی عمده را از نعمت گاز بهره مند سازد.

 این مقام مسئول درخصوص گازرسانی به جایگاههایCNG افزود : درهمين رابطه با تزريق گاز به چرخه حمل و نقل کشور موفق شدیم تا کنون تعداد 64 جایگاه CNG را در سطح استان گازرسانی کنیم

 وی تصریح کردند: درحال حاضر افزون بر 511 هزار و 645 خانوار با پوشش جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار و 858 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند .

جمال لیوانی گفت: همچنین حدود 502 هزار و636 مشترک گاز جذب شرکت شده و تعداد 263 هزار و 854 انشعاب نیز در سطح استان نصب گردید

 وی درادامه اظهارداشت:این خدمات به برکت نظام مقدس جمهوری،همت والای دولتمردان عزیزو ماحصل تلاش درخور تحسین همکاران خدوم بوده که توانسته اند با هدف کاهش استفاده ازسوختهای فسیلی وآلودگیهای زیست محیطی وهمچنین جلوگیری از تخریب منابع طبیعی حجم زیادی از پروژه ها را در بخشهای مختلف گازرسانی کنند.

  مدیرعامل شرکت گاز گلستان ضمن تاکید بر استفاده ایمن وبهینه ازگازطبیعی درخاتمه از همکاری وتلاش صمیمانه همه هم استانیهای عزیز و مسئولین ذیربط که در روند اجرای پروژه های گازرسانی استان نهایت همکاری را داشته اند خالصانه قدر دانی نمود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .