عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیکرمطهر 6 شهید دوران دفاع مقدس درگلستان تشییع شد


پیکرمطهر 6 شهید دوران دفاع مقدس درگلستان تشییع شد

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از تشییع پیکر 6 شهید دوران دفاع مقدس در این استان خبر داد.

 به گزارش ایثارو احد گلستان ،علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان از مراسم تشییع 6 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در استان خبر داد.

علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران استان گلستان گفت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر این شهیدان وارد گلستان شده و مردم شهید پرور استان گلستان افتخار میزبانی این عزیزان را پیدا کردند.

وی درادامه تصریح کرد: مراسم استانی استقبال این شهدا در روز پنج شنبه هفتم مردادماه 95 ساعت 19 از پلیس راه نوکنده شهرستان بندرگز به سمت یادمان شهدای غواص و همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسم وداع با این 6 شهید در محل یادمان شهدای غواص نوکنده برگزار و سه شهید هم برای استقبال و وداع به گرگان انتقال داده شد.

وی افزود: پنجشنبه هفتم مردادماه 95ساعت20 مراسم استقبال از سه شهید در گرگان محل میدان شهید قندهاری (ترمینال) به سمت امام زاده عبدالله گرگان و مراسم وداع همزمان با نماز مغرب و عشاء در امام زاده عبدالله برگزار گردید.

فاضلی مدیرکل بنیاد شهید افزود: مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته هشتم مردادماه 95 با حضور پیکر مطهر 6 شهید گمنام برگزار و مراسم تشییع از مصلی تا میدان شهدای شهرستان گرگان برگزار و سپس جهت تدفین به شهرهای کلاله و بندر ترکمن انتقال و یک شهید نیزدر شهرستان گرگان و در ستاد سپاه نینوا گلستان به خاک سپرده شد.

مدیر کل بنیاد ضمن بیان تقدیراز حضور پرشورمردم شهید پرور شهرستان های کلاله ،بندر ترکمن در مراسم تشییع پیکرشهدا گفت: حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدای خوشنام دفاع مقدس ، نمایی از اتحاد و انسجام شیعه و سنی را به نمایش گذاشتند که تابوت های شهدا با خودنمایی ، مردم را به سوی خود جلب نمود و عطر ملکوتی آنان فضای شهرستان را در برگرفت و سرانجام بر دوش مردم عزادار تشییع شدند.

وی تصریح کرد: پیکر سه شهید در شهرستان بندرترکمن و دو شهید شهرستان کلاله (شهرفراغی)مصادف با روز شهادت امام صادق (ع) تشییع و به میعادگاه ابدیشان بدرقه شدند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .