عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روزخبرنگار


پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روزخبرنگار

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روزخبرنگار

 هفدهم مرداد، برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی می‌باشد. فرصتی برای تکریم مقام و قدرانی از تلاش‌های راویان صدیق عرصه خبر و اطلاعات که تمام کوشش خود را در جهت انعکاس اخبار و تنویر افکار عمومی به کار گرفته‌اند

در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند، قطعا نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد. در دنیای کنونی با وجود فن آوری های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد در امر دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف و با وجود درگیری هایی که به طور آشکار در بیشتر نقاط این کره خاکی فراگیر شده، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از راه خبرنگارانی درست کار و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌ که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند،شدنی است. خبرنگاران که از مهره های اساسی این مهم به شمار می آیند، باید با قبول خطرهای فراوان،به واقعیت مسأله پی ببرند و آن را به مردمان برسانند.

اداره کل بهزیستی استان نیز با اعتقاد به نقش اثرگذار خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه نسبت به اعتلا و ارتقای جایگاه رسانه و تقویت ارزش‌های اسلامی و رسانه‌ای، به‌خصوص در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار و نکو داشت یاد شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر شهدای خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران متعهد تبریگ گفته و زحمات تمام عزیزان رسانه ای بویژه خبرنگاران را ارج می‌نهد.

(رقیه رحمانی –مدیرکل بهزیستی استان گلستان)


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 729
  • کد خبر : 23564