عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم استقبال و تجلیل از مجللی قایقران راه یافته به المپیک برگزار شد


مراسم استقبال و تجلیل از مجللی قایقران راه یافته به المپیک برگزار شد

 مراسم استقبال و تجلیل از عادل مجللی قایقران راه یافته به رقابتهای المپیک 2016 ریو برزیل با حضور طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گستان برگزار شد

ه گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ، با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان مراسم استقبال از عادل مجللی قایقران المپیکی در گرگان برگزار شد.

صبح روز دوشنبه 18 مرداد ماه مراسم استقبال و تجلیل از عادل مجللی قایقران المپیکی با حضور طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان،حسینی فرماندار گرگان و ریاست هیأت قایقرانی گلستان،اصولی دبیر هیأت قایقرانی گلستان استادی کم ریاست اداره ورزش و جوانان و مسئولین استانی و شهرستانی در فرودگاه گرگان و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان ضمن تبریک به جامعه ورزش گلستان به جهت کسب سهمیه مسابقات المپیک توسط مجللی از او خواست تا ضمن بهتر کردن رکورد خود در این مسابقات تمام تلاش خود را جهت دستیابی به کسب مدال انجام دهد و اخلاق و جوانمردی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.

ایشان در ادامه اظهار داشتند اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تا حد امکان حمایتهای خود را جهت توسعه و ارتقاء ورزش در مسیری مشخص ادامه خواهد داد و از خداوند متعال خواستند تا مجللی در این رقابت ها بتواند شایستگی های خود را نشان دهد تا دل ملت ایران به ویژه گلستانی های عزیز را شاد نماید.

مجللی نیز قول داد تا زمانی که در این مسابقات حضور دارد با تمام توان و تا آخرین لحظه دست از مبارزه نکشد و بتواند مدال خوش رنگی کسب نماید.

در خاتمه مجللی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان مورد تجلیل قرار گرفت و هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید.

عادل مجللی اولین ورزشکار شهرستان ترکمن می باشد که موفق به کسب سهمیه مسابقات المپیک 2016 ریو برزیل شده است.مجللی در رشته قایقرانی کانو تک نفره 200 متر در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .