عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبین نقش شهدای زن در دهه کرامت


تبین نقش شهدای زن در دهه کرامت

 رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان مینودشت از برگزاری جشن دهه کرامت با حضور خانواده های شهدا درشهرستان مینودشت خبرداد.

به گزارش ایثار واحد گلستان، چهارشنبه بیستم مرداد ماه 95 محمود تمر تاش رییس بنیاد شهید وامورایثارگران از برگزاری جشنی به مناسبت روز دختر و دهه کرامت با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن ارشاد آن شهرستان خبرداد.

در این مراسم محمود تمرتاس رییس بنیاد شهید و امورایثارگران، اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت ، مشاورین امور بانوان در دستگاه های اجرایی شهرستان مینودشت و گالیکش و خانواده های شاهد و ایثارگر حضور داشتند.

محمود تمرتاش در سخنرانی آغازین این مراسم به نقش تاثیرگذار زنان و شهدای زن در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: زنان همپای مردان در شکوفایی دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند که از این رو این جشن زمینه ای برای معرفی شخصیت حضرت معصومه(س) و الگوگیری زنان و دختران از این بانوی بزرگوار اسلام شد.

وی اظهار کرد: شناخت شخصیت و درک ابعاد وجودی حضرت معصومه فاطمه(س) به دختران کمک می کند که مسیر زندگی خود را مشخص کرده همان گونه که دختران دیروز که همان شهدای زن باشد شناخته و درست حرکت کردند.حضرت معصومه (ص) مظهر و الگوی عفاف و حجاب بودند و دختران ما نیز باید با تأسی به آن بانوی بزرگوار این واجب الهی را همواره رعایت کنند.

در پایان از دختران نمونه و شاهد شهرستان مینودشت و گالیکش با لوح سپاس واهدای جوائز تقدیر به عمل آمد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .