عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تامین امکانات 88 درصد از شهرک ها و نواحی صنعتی استان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان خبر داد:

تامین امکانات 88 درصد از شهرک ها و نواحی صنعتی استان

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: اکنون 88 درصد از شهرک های و نواحی صنعتی فعال در این استان دارای شبکه برق، آب، گاز و مخابرات هستند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان، حجت اله خلیل زاده افزود: 21 شهرک و نواحی صنعتی در مناطق مختلف استان دایر شده که زیرساخت های آنها در شرایط مناسب است ،ولی برای رسیدن به ایده آل در ایجاد زیرساخت فاصله دارند.

 وی اضافه کرد: ولی زیرساخت های فراهم شده در شهرک و نواحی صنعتی استان برای حضور سرمایه گذاری در ایجاد واحدهای صنعتی، از شرایط خوبی برخوردار می باشد.

 وی از انجام طرح های گاز رسانی و مخابراتی در شهرک صنعتی مراوه تپه در شرقی ترین نقطه استان در سال جاری نیز خبر داد و گفت: این زیرساخت هادر شهرک صنعتی در مراوه تپه در دست اجراست که نمونه بارز از مشارکت این شرکت در رفع محرومیت و جذب سرمایه گذار در مناطق محروم است.

 او به آماده بودن طرح گازرسانی به دو شهرک صنعتی در آزادشهر و رامیان نیز اشاره کرد و افزود: اکنون این طرح در مرحله آزمایش برای بهره برداری رسمی قرار دارد و به زودی افتتاح می شود.

 به گفته خلیل زاده صورتی برای احرای این طرح در شهرک های صنعتی آزادشهر و رامیان هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات تخصیصی به شرکت هزینه شده است.

 وی با بیان این که اعتباری از ابتدای امسال از محل های تملک سرمایه ای و عمرانی در استان به شرکت برای ایحاد زیرساخت های مورد نیاز در شهرک ها و نواحی صنعتی اختصاص نیافته است، گفت: با این وجود شرکت از منابع داخلی به دنبال این است که تعدادی طرح بزرگ در حوزه زیرساختی را در ناحیه صنعتی آقچلی آزادشهر و ایحاد تصفیه خانه در شهرک های بندرگز و مینودشت با شرایط تامین اعتبار 50درصد موردنیاز آن امسال عملیاتی کند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .