عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری از 9 طرح صنعتی و عمرانی در گلستان


بهره برداری از 9 طرح صنعتی و عمرانی در گلستان

بهره برداری از 9 طرح صنعتی و عمرانی در گلستان

همزمان با گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک ، 9 طرح صنعتی وعمرانی گلستان روز سه شنبه با حضور معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و جمعی از مسوولان استان در شهرک صنعتی آق قلا به بهره برداری رسید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان، ، این طرح ها شامل هفت طرح صنعتی و 2 طرح گازرسانی بوده که در شهرک های صنعتی استان گلستان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان به خبرنگار ایرنا گفت: امروز هفت طرح صنعتی با سرمایه 116 میلیارد ریال و اشتغال زایی 134نفر در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسید.

حجت اله خلیل زاده صورتی افزود: این طرح ها در زمینه تولید انواع پروفیل، لامپ های کم مصرف، ظروف یک بار مصرف، روغن موتورهای صنعتی، تولید بطری آب و اسکلت های فلزی فعالیت می کنند.

به گفته وی، طرح های صنعتی در شهرک های صنعتی آق قلا، بندرترکمن، کردکوی و گنبدکاووس اجرا شده است.

وی اضافه کرد: دو طرح عمرانی گازرسانی به شهرک های صنعتی شهرستان های رامیان و آزادشهر در شرق استان نیز با اعتبار 62 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این طرح ها به مناسبت روزحمایت از صنایع کوچک به بهره برداری رسید، در تقویم رسمی کشور 21 مرداد به این عنوان نامگذاری شده است.

همچنین فرشاد مومنی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و جمعی از مسوولان گلستان از سه طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در شهرک صنعتی آق قلا بازدید کردند.

این طرح ها در زمینه تولید 'یو پی وی سی'، 'سردخانه دو مداره بالا و زیر صفر' و اسکلت فلزی' با سرمایه گذاری 176میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

استان گلستان 21شهرک و نواحی صنعتی با 650 واحد بهره بردار دارد، دو شهرک صنعتی گمیشان و یکهزار هکتاری اترک نیز در دست اجرا است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .