عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ اسارت فرهنگ پایداری و مقاومت است


فرهنگ اسارت فرهنگ پایداری و مقاومت است

 فرماندار شهرستان گرگان در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: فرهنگ اسارت فرهنگ پایداری و مقاومت است.

 به گزارش ایثار واحد گلستان ، بیست و ششم مردادماه 95رضا گرزین رییس بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان گرگان بمناسبت سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی از برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان و خانواده های آنان در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان خبر داد.

این مراسم با حضور علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گلستان ،رضا گرزین رییس بنیادشهیدو امورایثارگران شهرستان گرگان بهمراه نوریان مشاور استاندار در امورایثارگران ، سید عباس حسینی فرماندار شهرستان گرگان ، ابراهیم دشتیان معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری ، دیلم فرمانده ای نیروی مقاوت بسیج سپاه پاسداران شهرستان ، حجت الاسلام والمسلمین نیشابوری رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ، حسین ربیعی عضو شورای شهر و پرسنل بنیاد شهید و امورایثارگران استان وشهرستان گرگان و جمع کثیری از آزدگان و خانواده های آزادگان شهرستان گرگان و آق قلا برگزارشد.

دکتر سید عباس حسینی فرماندار شهرستان گرگان ضمن خیر مقدم به مدعوین محترم گفت : سالروز بازگشت آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفته و از صبر ، استقامت و بردباری آزادگان عزیز در طول دوران اسرات به سهم خودم تقدیر و تشکر می کنم .

وی تصریح کرد: فرهنگ اسارت فرهنگ پایداری ومقاومت بوده و کسی جز این عزیزان نمی توانند این ایستادگی در برابر سختی ها و دردها را شرح دهد، الحق که شما سربازان امام خمینی (ره) هستید و در جایی خوانده بودم که امام (ره) به نزدیکان خود گفته بود که اگر زمانی آزادگان به میهن اسلامی بازگشتن و من در قید حیات نبودم سلام مرا به این عزیزان برسانید .

فرماندار شهرستان گرگان در ادامه از تلاش و فداکاری همسران آزادگان و نقشی که در تربیت فرزندانشان در طول دوران اسرات ایفا نمودند تمجید کردند.

از دیگر برنامه های مراسم اهدا یک شاخه گل و لوح سپاس در بدو ورود آزادگان به سالن جلسه ، اجرای برنامه های شاد و مفرح ، مسابقه طنز ، استفاده از گروه موزیک سنتی و ... بمشار می رود.

در پایان از همسران دو آزاده و جانباز شهید سید ابوطالب حسینی و آزاده شهید عباسقلی ساور علیا از سوی فرماندار و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اهدا ءلوح سپاس و هدیه ای تجلیل بعمل آمد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .