عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مادران شهدا مادران نمونه انقلاب هستند


مادران شهدا مادران نمونه انقلاب هستند

 رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان گنبد کاووس در راستای برنامه های اجلاسیه 4 هزارشهید استان گلستان و طرح تکریم این عزیزان گفت: مادران شهدا مادران نمونه انقلاب هستند.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، احمد بای رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان گنبد کاووس در ایام ورود آزادگان به میهن اسلامی از خانواده های شهید، آزاده و جانباز این شهرستان دیدار به عمل آمد.

در این دیدار ها احمد بای رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان گنبد کاووس ، نوریان مشاور استاندار در امورایثارگران و پرسنل بنیاد از خانواده های ایثارگران مادر شهید نمونه ترک فراخوانی ، آزاده سرافراز عباس بابایی و جانباز 50 درصد سهیلی دلجویی و تقدیر شد.

احمد بای رییس شهرستان گنبد کاووس گفت: مادران شهدا نقش بسزایی در انقلاب داشته اند و یکی از آنان پرورش فرزندانی نمونه برای این مهم بوده است از این خاطر مادران شهدا مادران نمونه انقلاب هستند.

وی در این دیدارها مادر شهید ترک فراخوانی یکی ازاین مادران نمونه است که تنها فرزند خود را تقدیم انقلاب نموده است گفت : این بانوی فدا کار راه شهید خود را با تاسیس حسینیه ای با نام شهید فراخوانی و برگزاری مداوم جلسات قرآنی ، ادعیه و زیارت و تهیه جهیزه جهت زوج های جوان و کمک مالی به بی سرپرستان ادامه داده است .

وی تصریح کرد: اهداف این شهید بزرگوار و دیگر شهدا با تلاش و همت مادران دلسوزو فدا کار در جامعه هنوز زنده نگه داشته شده است .

شایان ذکر است در این دیدار ها از رویه بیماری و درمانی آنان جویا و از این عزیزان دلجویی و دیدار بعمل آمد.

در این دیدار مشاور استاندار با اهداء هدیه از این بزرگواران تجلیل نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .