عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بانوان، نقش عظیمی در اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

بانوان، نقش عظیمی در اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند

بانوان، نقش عظیمی در اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: بانوان، نقش عظیمی در اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های بانوان در هفته تعاون، گفت: از آنجا که زنان نقش مهمی در نحوه سبک زندگی خانواده دارند می توانند نقش عظیمی را در اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه زنان و دختران جامعه باید در ابعاد مختلف توانمند شوند ، اظهارداشت:تفکر سیاسی و اقتصادی را باید در میان زنان و دختران رشد داد؛ البته گاهی وقتی صحبت از توانمندسازی بانوان می شود این تفکر اشتباه پیش می آید که قصد داریم همه ی زنان را وارد عرصه اجتماع کنیم اما معنی آن صرفاً کار بیرون از منزل نیست بلکه اگر می خواهیم خانواده سالمی داشته باشیم باید زنانی را پرورش دهیم که توانمند باشند ، اطلاعات کافی و مشارکت اجتماعی داشته باشند و فرزندان خانواده را به صورت قوی پرورش دهند تا آینده ایران را خوب بسازند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: بخشی از زنان چون مجبورند به اقتصاد خانواده کمک کنند ، وارد محیط های کاری شده اند ، از این رو باید شرایط در محیط های کاری برای کارکردن آنها فراهم باشد و قوانین درباره آنها خوب اجرا شود تا اگر نقش اقتصادی ایفا می کنند با کمترین مشکل انجام شوند.

دکتر مازندرانی ضمن بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه توانمندیهای بانوان، گفت:در این نمایشگاه که با همکاری 10 دستگاه اجرایی استان و با تعداد 30 غرفه تشکیل شده است، بانوان کارآفرین و تعاونگر نیز به نمایندگی از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان به عنوان بخشی از تشکل های مردم نهاد، خدمات و تولیدات خود را در معرض نمایش گذاشتند.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گلستان با غرفه داران گفتگو و تاکید کرد: تلاش و استراتژی ما در راستای حمایت از تولیدکنندگان و تعاونگران و ترویج و گسترش مشاغل خانگی می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه از 2/6/95 لغایت 8/6/95 جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی هر روز دایر می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 615
  • کد خبر : 24317