عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » والدین شهدا پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت هستند


والدین شهدا پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت هستند

 امام جمعه شهرستان بندرگز در دیدار با خانواده های معزز شهدا گفت: والدین شهدا پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

 به گزارش ایثار واحد گلستان ، باقری رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بندرگز از دیدار با خانوادهای معظم شهیدان علی اکبر و محمد مهدی مازندرانی و ابوالقاسم و غلامحسین دماوندی کمالی به مناسبت هفته دولت و در راستای برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید سال جاری در روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه 95 خبر داد.

در این دیدار ابراهیم باقری رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان بندرگز، میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز،حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان ، زمانی فرمانده سپاه ، خرمی رئیس نیروی انتظامی شهرستان ، هراتی بخشدار نوکنده و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندرگز حضور داشتند.

میرزایی فرماندار شهرستان ضمن تجلیل از مقام مادران گرانقدر شهیدان گفت: حضور در جمع خانواده های شهدا ،سعادتی برای خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان ضمن تکریم خانواده های شهدا اظهار داشت: شهدا با گذشت از جان خود در سنین پایین کاری بس عظیم انجام دادند که هر کسی توان آن را ندارد و یقینا" پرچمداران این ایثار و شهادت والدین معظم شهدا و ایثارگران هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرگز و مسئولین حاضر خانواده های معظم این دو شهید را جهت شرکت در اجلاسیه 4000شهید استان دعوت و اهداف برگزاری اجلاسیه را برای خانواده های شهدا تشریح نمودند.

لازم بذکر است از خانواده های بزرگوار این دو شهید با اهدای هدیه و تندیس اجلاسیه تقدیر و تشکر به عمل آمد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .