عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایان ساماندهی گلزار شهدای روستای ایلوار کردکوی در هفته دولت


پایان ساماندهی گلزار شهدای روستای ایلوار کردکوی در هفته دولت

 رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان کردکوی از پایان اماندهی گلزار هجده تن از شهدای روستای ایلوار در هفته دولت خبرداد.

 

به گزارش ایثار واحد گلستان ، علیرضا مارزلو رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان کردکوی پنج شنبه چهارم شهریور 95 از پایان ساماندهی گلزار شهدای روستای ایلوار از توابع شهرستان کردکوی در هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد.

در این مراسم علیرضا مارزلو رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان کردکوی و کامبیز احمدی معاون عمران و مسکن بنیاد ، احمدی معاون فرماندار ، سرهنگ ابطحی فرماندهی سپاه ، روحانی فرد بخشدار مرکزی ، رئیس کمیته امداد و دیگر مسئولین شهرستانی و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

مارزلو رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی گفت : گلزار شهدای روستای ایلوار از لحاظ سازه کاملا بصورت مهندسی طراحی و با مساحت بالغ بر 130مترمربع و مسقف طراحی شده است.

وی تصریح کرد: این طرح از ابتدای سال 93 با اعتبارات استانی به مبلغ 1.400.000.00 ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت : این روستا هجده شهید تقدیم انقلاب نموده و مسئولین شورای اسلامی ، بخشداری و دهیاران روستا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و معتمدین محل و اهالی شهید پرور روستای ایلوار در ساخت این بنا همکاری داشتند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .