عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 77 چاه غیرمجاز معرفی شده به مراجع قضایی در 5 ماه نخست امسال مسدود شدند


77 چاه غیرمجاز معرفی شده به مراجع قضایی در 5 ماه نخست امسال مسدود شدند

مدیر امور منابع آب گرگان و آق قلا از انسداد و مسلوب المنفعه شدن 77 حلقه چاه غیرمجاز که به مراجع قضایی معرفی شدند در محدوده امور منابع آب گرگان و آق‌قلا در 5 ماه نخست سال 95 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان گلستان مهندس محسن جدیدی در این باره گفت: از این تعداد 62 حلقه در شهرستان گرگان و 15 حلقه در شهرستان آق‌قلا بود.
وی افزود: 19 حلقه از این چاه‌ها توسط پیمانکار بخش خصوصی  پس از صدور احکام قطعی اجرای احکام د ادگستری و 58 حلقه بصورت داوطلبانه و با هزینه و امکانات مالک چاه مسدود شد.
مهندس جدیدی ضمن تاکید بر لزوم اجرای صحیح دستورالعمل و برنامه‌های طرح تعادل بخشی منابع آب از جمله دستورالعمل شماره سوم "دستورالعمل تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه و مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیر مجاز" از کشاورزان درخواست کرد تا ضمن  رعایت ماده 45 قانون توزیع عادلانه آب چنانچه با حفر و بهره برداری از چاه غیرمجاز روبرو شدند، مراتب را جهت پیگیری و حفظ حقوق خود به امور منابع آب اطلاع دهند تا  برخورد لازم انجام شود.
لازم به ذکر است در این رابطه از ابتدای سال 95 تاکنون 100 فقره پرونده چاه غیر مجاز به مراجع قضایی جهت دریافت حکم انسداد و مسلوب المنفعه ارسال شده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .