عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با امامان جمعه اهل سنت گنبد و اینچه برون


دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با امامان جمعه اهل سنت گنبد و اینچه برون

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با امامان جمعه اهل سنت گنبد و اینچه برون

در بزرگترین عید مسلمانان جهان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان به جهت تبریک این عید عزیز به دیدار امامان جمعه اهل سنت گنبد و اینچه برون رفتند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در این دیدارهای صمیمی مدیر کل و رئیس مرکز گنبد به دیدار حاج آخوند نوری زاد و حاج آخوند جاور امامان جمعه اهل سنت گنبد رفتند .

در این دیدار حاج آخوند نوری زاد از عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه ای گنبد ابراز خرسندی نموده و آموزش های مهارتی را لازمه اقتصاد مقاومتی و رسیدن به اشتغال پایدار دانست حاج آخوند جاور امام جمعه اهل سنت گنبد در حضور جناب آقای مهندس کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد ضمن تقدیر از عملکرد مرکز فنی و حرفه ای گنبد خواستار توسعه هر چه بیشتر آموزش های مهارتی در سطح شهرستان به ویژه روستاهای منطقه شد.

در ادامه بازدید های عید سعید قربان مدیرکل و هیئت همراه به دیدار خیر مدرسه ساز نیکوکار و سرشناس شهرستان گنبد جناب آقای آقپور رفتند.

در دیدار مدیرکل با حاج آخوند هوشمند امام جمعه اهل سنت شهرستان اینچه برون ایشان در خصوص آموزش ها و مشاغل خانگی در روستاهای این منطقه تاکید کردند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .