عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هشدار شرکت آب وفاضلاب استان گلستان به مشترکان پر مصرف آب


هشدار شرکت آب وفاضلاب استان گلستان به مشترکان پر مصرف آب

 

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: در شش ماهه نخست سال جاری به منظور مصرف بهینه آب و جلوگیری از مصرف غیرمتعارف به مشترکان پرمصرف اخطار داده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای گلستان، مهندس محمد هادی رحمتی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه یک میلیون و60هزار قبض آب بهابرای مشترکین استان صادر شده است و که همراه قبوض اطلاعیه های اخطار قطع آب برای کلیه مشترکان گلستانی ارسال گردید وامیدواریم این امر تأثیر بسزایی در کنترل مصرف صحیح آب داشته باشد.

وی پایش مشترکان پرمصرف را ضروری دانست و گفت: درچند سال اخیر شرکت آبفا گلستان به منظور ترویج مصرف بهینه آب میان اقشار جامعه پایش مشترکان پرمصرف را در دستور کار قرار داد این درحالی است که الگوی مصرف خانگی برای مشترکان مسکونی، ماهانه به ازای هر واحد 18 تا 20 مترمکعب تعریف شده و لازم است که مصارف مازاد توسط مشترکان مدیریت شده و از حد مجاز بیشتر نشود.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان تصریح کرد: در ابتدا برای مشترکان پرمصرف اخطاریه بر روی قبوض آب بها درج می شود و در صورت عدم رعایت در دوره بعد، طی نامه ای اخطار، کاهش مصارف به آنها ابلاغ می شود.

رحمتی افزود: کل انشعابات نصب شده مشترکان آب و فاضلاب در 22 شهر تحت پوشش شرکت آبفای شهری استان گلستان 267 هزار و 79 انشعاب در بخش آب و بیش از 28 هزار 367 انشعاب در بخش فاضلاب است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 597
  • کد خبر : 25283