عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش تحت عنوان رضایتمندی کار کنان در بنیاد شهید استان گلستان برگزار گردید


همایش تحت عنوان رضایتمندی کار کنان در بنیاد شهید استان گلستان برگزار گردید

همایش تحت عنوان رضایتمندی کار کنان در بنیاد شهید استان گلستان برگزار گردید

به گزارش ایثار واحد گلستان ، همایش تحت عنوان رضایتمندی کارکنان در بنیاد شهید استان گلستان با حضور دکتر فریدونی مشاور ریاست عالی سازمان بنیاد شهید و امور ایثار گران و کارکنان بنیاد شهید برگزار گردید.
مشاور ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جامعه ایثارگران و خانواده‎های آنان بیشترین حق را به گردن ما دارند و نباید بگذاریم حق آنها تضییع شود.

دکتر فریدونی روز جمعه مورخه 18 مهرماه93 در همایش تحت عنوان رضایتمندی کارکنان در بنیاد شهید استان گلستان  بمناسبت روز ولادت امام هادی (ع) اظهار داشت: باید نسبت به شهدا شناخت پیدا کنیم و مسیر آنها را با قدرت و قوت ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه رفتار و کردار جامعه ایثارگری و خانواده‎های شهدا باید برای دیگران درس‎آموز باشد، تصریح کرد: رفتار و اعمال در عشق به نظام اسلامی باید به گونه‎ای باشد که رضایت خدا و شهدا را به دنبال داشته باشد و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین و فرهنگ‌سازی شود .
مشاور ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهادت عزت ابدی است، خاطرنشان کرد: شهدا آنقدر نزد خداوند متعال دارای آبرو هستند که پاسخ مثبت به خواسته‎های‎شان را از معبود دریافت کردند.
فریدونی با اشاره به اینکه خودشناسی با روش و منش صادقانه خود را نشان می‎دهد، ابراز داشت: دیگران باید از کلام و رفتار جامعه ایثارگران درس بگیرند و آن را وارد زندگی خود کنند.
وی بیان داشت: اگر به شان و جایگاه خانواده‎های شهدا، ایثارگران و آزادگان احترام نگذاریم دچار کم‎فروشی شده‎ایم، کم‎فروشی فقط در خوار و بار نیست بلکه عدم رعایت حقوق دیگران نوعی کم‎فروشی محسوب می‎شود.
مشاور ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه عزت و پیشرفت کشور مرهون خانواده‎های شهدا و ایثارگران است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه به خوبی تبیین و فرهنگ‌سازی شود.
در پایان ضمن تجلیل از کارکنان و صبر و ایثار علاقمندی انان به حوزه های ایثار شهادت قدر دانی نمود و با توزیع پرسشنامه های تحقیقاتی و برگزاری نماز این همایش پایان یافت .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کابوسی
  • بازدید : 2218
  • کد خبر : 2579