عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پذیرش تلفنی درپلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان آغاز شد


پذیرش تلفنی درپلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان آغاز شد

پذیرش تلفنی درپلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان آغاز شد

 به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، باهدف تسهیل فرایند پذیرش و کاهش تردد ، پذیرش تلفنی درپلی کلینیک امام خمینی (ره) گرگان آغاز شد.

 دکتر مهاجر رئیس پلی کلینیک مذکور هدف از این کار را کاهش تردد در سطح شهر ، تسهیل اخذ نوبت بویژه برای بازنشستگان وسالمندان دانست و تاکید کرد که از هر گونه پیشنهادی که به ارتقاء سطح خدمات بینجامد چه از سوی همکاران وچه از سوی مخاطبین وبیمه شدگان محترم استقبال می نماید.

وی افزود : این پلی کلینیک که قدیمی ترین مرکز درمان سرپایی استان است اخیرا با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد ریال بازسازی شد تا بتواند درشرایط محیطی بهتری به بیمه شدگان ارائه خدمت بنماید.

وی با اشاره به برنامه هفتگی پزشکان متخصص گفت : ما تلاش کرده ایم تا براساس امکانات و فضای موجود برخی از تخصصهای مورد نیاز ودرخواست بیمه شدگان را فراهم نماییم ، به طوری که هم اکنون این مرکز درمانی از ساعت 8 صبح تا 20 یکسره فعال بوده و علاوه بر پزشک عمومی وواحدهای شنوایی سنجی ، داروخانه ، آزمایشگاه ، پرستاری ، پذیرش ، مامایی و... دارای 11 پزشک متخصص درتخصصهای کلیه ومجاری ادرار ، جراح عمومی ، اطفال ، داخلی و زنان می باشد و در دو شیفت صبح وعصر خدمت می نماید.

وی همچنین درخصوص نحوه پذیرش تلفنی گفت : بیمه شدگان می توانند همه روزه از ساعت 15 با شماره تلفن 32326280 تماس گرفته و از طریق سیستم برای روز بعد نوبت خود را رزرو نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .