عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح دفتر مشاوره کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان


افتتاح دفتر مشاوره کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان

دفتر مشاوره کارآفرینی و هدایت شغلی زیر نظر مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان در مجتمع آموزش نظری(شهید چمران) افتتاح شد.

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه طی ماحبه ای گفت: در راستای اجرایی شدن سند دانشگاه کارآفرین و نیز در چارچوب تفاهم نامه-های منعقد شده فیمابین دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان، دفتر مشاوره کارآفرینی و هدایت شغلی در مجتمع نظری با حضور کارشناس و مربی اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان ذیر نظر مرکز کارآفرینی دانشگاه فعال شده است.

دکتر محمدشریف شریف زاده افزود: دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 13 جهت اطلاع از خدمات، ثبت نام و شرکت در کارگاه های آموزشی معتبر و نیز تبادل نظر و مشاوره های شغلی با رویکرد کارآفرینانه به این دفتر مراجعه کنند.

گفتنی است: کارگاههای برگزار شده به مدرک معتبر در سطح بین المللی منجر می شود و می تواند علاوه بر مهیاسازی دانشجویان برای کارآفرینی و خوداشتغالی، به مراکز کاریابی و کارفرمایان جهت کسب فرصت شغلی و یا همراه با طرح کسب وکار به موسسه اعتباری برای دریافت تسهیلات بانکی جهت راه اندازی کسب وکار ارایه شود.

وی در پایان گفت: انتظار می رود به یاری خداوند برای اولین بار در یک دانشگاه تخصصی در استان گلستان، این دفتر، مقدمات شکل گیری مرکز آموزشهای جوار دانشگاه (ASD) را که به عنوان یک ابتکار بین المللی در راستای پیوند دهی آموزش های دانشگاهی به بازار کار با رویکرد خوداشتغالی و کارآفرینی شناخته می شود را محقق کند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .