عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان با فرماندهی انتظامی بخش بهاران


دیدار ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان با فرماندهی انتظامی بخش بهاران

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، روز چهارشنبه مورخ 14 مهرماه 1395 دکتر برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان، در دیدار فرماندهی انتظامی بخش بهاران و پاسگاه انتظامی کتول ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، پلیس را حافظ جان، مال و ناموس مردم برشمرد و اظهار داشت: در کشور از امنیت و آرامش خاصی برخوردار هستیم که این مسئله جز با تلاش عوامل سخت‌کوش نیروی انتظام میسر نخواهد شد.

دکتر برزعلی، ضمن قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت کشور، گفت: همکاری و مشارکت اجتماعی آحاد مردم با پلیس در پیشگیری از جرم، از ارکان مهم تأمین امنیت در یک اجتماع به شمار می‌رود.

ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان با بیان اینکه با نگاه کردن به آرامش و امنیتی که در اطرافمان است بیشتر متوجه نقش و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی خواهیم شد، افزود: نیروی انتظامی این افتخار بزرگ را دارد که پاسدار ارزش‌های الهی، انسانی، امنیت و آرامش مردم باشد.

در پایان این دیدار دکتر برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان با اهدای لوح سپاس از زحمات شبانه روزی فرماندهی انتظامی بخش بهاران و رئیس پاسگاه انتظامی کتول قدردانی و تقدیر نمود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .