عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست اعضای هیأت علمی دانشکده علوم جنگل با مدیران اداره کل منابع طبیعی استان


نشست اعضای هیأت علمی دانشکده علوم جنگل با مدیران اداره کل منابع طبیعی استان

نشست اعضای هیأت علمی دانشکده علوم جنگل با مدیران اداره کل منابع طبیعی استان

 جلسه مشترک اعضای هیأت علمی دانشکده علوم جنگل با مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، یکشنبه هجدهم مهرماه در سالن اندیشه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

دکتر شتائی افزود: بحث تقاضامحور شدن و کاربردی شدن تحقیقات نیز از دیگر اهداف برگزاری این جلسه بود.

وی از مجموعه اداره کل منابع طبیعی خواست تا این جلسات به صورت مداوم برگزار و طی آن مشکلات به صورت جزئی و مشخص مورد بررسی قرار بگیرد تا به صورت اخص مشکلات جنگلها و مراتع استان با تحقیقات اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برطرف شود.

مدیر پژوهشی دانشگاه نیز در این جلسه گفت: برگزاری نشستهای مشترک میان بخش اجرا و دانشگاه ،اولین قدم جهت ارتباط بهتر و بیشتر این دو نهاد است.

دکتر ایمانپور اذعان کرد: برگزاری کارگاهها، انعقاد تفاهم نامه همکاری، ایجاد کارگروههای تخصصی و ... نیز بر قوام این ارتباط خواهد افزود.

وی خاطرنشان کرد: کلینیک مادر تخصصی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به صورت هدفمند از کارگروههای مختلف علمی حمایت می کند.

در ادامه کارکنان اداره کل منابع طبیعی توضیحاتی درخصوص مشکلات خود مانند جداول حجم، تهیه کتابچه علمی، بازخورد پروژه خروج دام از جنگل، امکان پذیری استفاده از نهال نم دار به جهت کاربردهای زیاد و ... را مطرح کردند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .