عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران و موسسان باشگاه‌های ورزشی خصوصی گرگان تجلیل شدند

با حضور مدیر کل ورزش و جوانان گلستان؛

مدیران و موسسان باشگاه‌های ورزشی خصوصی گرگان تجلیل شدند

مدیران و موسسان باشگاه‌های ورزشی خصوصی گرگان با حضوردکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان، مسئولان ورزش استان و شهرستان تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان :آئین تجلیل از مدیران و موسسان باشگاه‌های ورزشی خصوصی در گرگان شامگاه سه شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و جمع دیگری از مسئولان و پیشکسوتان ورزش استان و گرگان برگزار شد.

 در این مراسم بیش از ۱۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی دارای مجوز که در شهرستان گرگان فعالیت می‌کنند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گرگان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: ورزش حوزه‌ای است که می‌تواند بیشترین تاثیر را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد.

اسماعیل حاجی آبادی افزود: ۱۶۰ باشگاه ورزشی خصوصی در شهرستان گرگان فعالیت می‌کنند که بیش از ۱۰۰ باشگاه دارای مجوز هستند و ۳۲ باشگاه نیز بدون مجوز فعالیت می‌کنند که مکاتبات لازم برای پلمپ این باشگاه‌های انجام شده است.

 وی ادامه داد: البته تعدادی از باشگاه‌های ورزشی خصوصی گرگان نیز پیگیری‌های لازم برای دریافت مجوز را انجام داده‌اند و مدارک آنها در حال بررسی است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گرگان با اشاره به مراسم تجلیل از باشگاه‌های ورزشی خصوصی این شهرستان گفت: این اتفاق برای نخستین بار در مرکز استان رخ داده و این وطیفه اداره ورزش و جوانان گرگان است که برای ایجاد انگیزه و تشویق باشگاه‌های خصوصی از مسئولان آنها تقدیر کنیم

حاجی آبادی تصریح کرد: این عزیزان با سرمایه شخصی به توسعه ورزش گرگان کمک می‌کنند و امیدواریم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بتوانیم با کمک بخش خصوصی در راستای ساماندهی و پیشرفت ورزش گرگان قدم برداریم.

 وی یادآور شد: تعداد ورزشکاران بیمه شده گرگان طی یک سال گدشته افزایش داشته که به طور قطع باشگاه‌های خصوصی نقش مهمی در این بخش داشته اند.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته آمار مدال‌ها و میزبانی‌های ورزش گرگان نیز افزایش داشته که این موفقیت‌ها با همکاری باشگاه‌های خصوصی مرکز استان به دست آمده است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .