عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری هفتمین جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز


برگزاری هفتمین جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز

برگزاری هفتمین جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز

 هفتمین جلسه کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز با حضور رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان گلستان و فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری بندر گز برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، ضمن تشکر از فرماندار و مسولین شهرستان و واحدهای تولیدی و بانک ها بویژه بانک ملی و کشاورزی خواستار تلاش بیشتر واحدهای صنعتی برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال شد .

ایشان در ادامه بیان داشتند ، هر گونه قطعی برق و گاز واحدهای صنعتی باید تنها با هماهنگی فرماندار انجام شود .

وی همچنین اشاره نمود ، بانک ها در روند کارشناسی پرونده ها تسریع نمایند.

قوانلو گفت : کل واحدهای شهرستان بندر گز که تسهیلات آنها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شده 76 واحد جهت دریافت871  میلیارد تومان بوده که تا کنون 16 واحد صنعتی و تولیدی این شهرستان از تسهیلات رونق تولید به مبلغ 16 میلیارد و 760 میلیون تومان بهره مند شده اند .

در ادامه این جلسه میرزایی فرماندار شهرستان بندر گز نیز ضمن تشکر از رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان بابت پیگیری های مجدانه ایشان ، از کلیه دستگاه ها و کمیته رفع موانع تولید شهرستان تشکر نموده و بیان داشتند : دو موضوع در این امر مهم است که ما بررسی و رصد میکنیم اول افزایش تولید و دوم ایجاد اشتغال که باید واحدهایی که تسهیلات میگیرند به آن اهتمام داشته باشند .

وی مدیران واحدهای تولیدی را بعنوان فرماندهان و رزمندگان عرصه اقتصاد دانستند که باید نقش مهم خود را در اقتصاد ایفا نمایند.

دراین جلسه محمد فیاضی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بندرگز و دبیر کمیته رفع موانع تولید ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرگز گزارش شش ماهه این کمیته را ارائه نمود .

گفتنی است در ادامه این جلسه ، مشکلات واحدهای صنعتی با بانک ها در زمینه دریافت تسهیلات و سایر مسائل و مواردی که واحدها با سایر نهادها و ادارات خصوصا مشکلات با ادارات برق و گاز داشتند مطرح و بررسی شد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1091
  • کد خبر : 26508