عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون استانداری گلستان: اعتماد یک مقوله دوطرفه است و استاندارد را می‌سازد


معاون استانداری گلستان: اعتماد یک مقوله دوطرفه است و استاندارد را می‌سازد

معاون استانداری گلستان: اعتماد یک مقوله دوطرفه است و استاندارد را می‌سازد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد گفت: باید جایگاه و رابطه استاندارد در اقتصاد مقاومتی در جامعه تبیین شود و باید مشخص شود که استاندارد چه کارهایی می‎تواند برای اقتصاد مقاومتی انجام دهد.

محمود ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان در همایش روز ملی استاندارد اظهار کرد: اعتماد یک مقوله طرف العینی است و استاندارد را می‌سازد.

وی افزود: استاندارد بحثی جدی و مهم است که به طول زندگی جامعه بشری برمی‌گردد، انسان همیشه به دنبال معیارهایی برای خوب زیستن می‌گشته و علائمی که سبب اتحاد و اتفاق بین مردم جامعه باشد در همه زندگی مردم ساری و جاری بوده و هست و یک هنجار عمومی و کلی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان تصریح کرد: شعار هفته امسال و هفته استاندارد برگرفته از این نیاز انسانی است که یک زندگی خوب و باکیفیت می‌خواهد و با اعتماد به استاندارد زندگی خود را موفق‌تر کند.

ربیعی گفت: اعتماد یک مقوله دوطرفه است و حتماً دو طرف تولیدکننده و مصرف‌کننده باید به هم اعتماد کنند، استاندارد در همه بخش‌های حلقه‌های تولید، فروش و بازتولید حضورداشته باشد.

به گفته وی، استاندارد شاید در وهله نخست هزینه‌ها را بالا ببرد اما در درازمدت مشتری خود را پیدا می‌کند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: حرکت در مسیرهای پیش بینی شده این سازمان، منجر به افزایش برندهای اقتصادی و تولیدی گلستان خواهد شد.

محمود ربیعی اظهارکرد: هنوز برخی تولیدات واحدهای گلستان از استانداردهای لازم برخوردار نیست که تعیین برخی مشوق ها می تواند آنها را برای تولید محصولات با کیفیت ترغیب کند.

ربیعی اظهار کرد: دقت، نظارت و هدایت، راهبردی است که سازمان ملی استاندارد باید انجام دهد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .