عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در برنامه تلاش سیمای گلستان


حضور ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در برنامه تلاش سیمای گلستان

 دکتر برزعلی، ریاست دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان در برنامه تلاش سیمای گلستان در راستای اقدامات دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان در بخش های آموزش های مهارتی، اشتغال و کارآفرینی، به تشریح فعالیت های این دانشگاه در استان پرداخت.

ایشان ضمن اشاره به استقرار و تاسیس رشته های مهارتی مورد نیاز استان در سطوح کاردانی و کارشناسی حرفه ای و فناوری، عنوان نمود، با نگاهی به بندهای 1، 2 و 3 سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان، کارآفرینی و استفاده از مزیت های جغرافیایی را از محورهای فعالیت این دانشگاه ذکر نمود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر که بلند مرتبه سازی در استان گلستان هر روز گستردگی بیشتر نسبت به دهه های گذشته پیدا می نماید این دانشگاه موفق به راه اندازی و جذب دانشجو در رشته آسانسور و پله برقی شده است.

دکتر برزعلی بخش مهم دیگر این فعالیت ها را رشته هایی همانند تکنولوژی لباس و طراحی دوخت، آرایش و پیرایش بانوان و بافندگی فرش عنوان کرد و بیان داشت که اشتغال مولد بسیار خوبی در این زمینه ها صورت پذیرفته است.

ایشان همچنین با نگاهی به جذب دانشجو توسط برخی مراکز علمی کاربردی اظهار داشت شاید در کمترین مرکز آموزشی عالی می توان سراغ داشت که دانشجویان رتبه های برگزیده مستقیما جذب بازار کار شده و استخدام شوند که این از مزیت های این دانشگاه بویژه در مراکزی که در مراکز صنعت قرار گرفته اند، می باشد.

وی در پایان صحبت های خود ضمن اشاره به تاثیر گذاری این دانشگاه از دیدگاه رئیس هیئت نظارت استان بر فعالیت های این دانشگاه در کارگروه های آموزشی و فناوری و همچنین اشتغال، به اعلام فعالیت های آتی این دانشگاه در بخش های مختلف پرداخت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .