عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست و هم اندیشی اعضای سمن های جوانان با اعضای شورای اسلامی شهر گرگان


نشست و هم اندیشی اعضای سمن های جوانان با اعضای شورای اسلامی شهر گرگان

نشست و هم اندیشی با حضور جمعی از جوانان عضو سازمانهای مردم نهاد جوانان و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان , نشست فوق با حضور جمعی از جوانان عضو سازمانهای مردم نهاد جوانان و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برگزار گردید.

متقی معاون فرهنگی و امور جوانان استان ضمن حضور در این جلسه گفت: در ادامه سلسله نشست های جوانان و اعضای سازمانهای مردم نهاد جوانان با مسئولین و مدیران ، در روز دوشنبه مورخ 10آبانماه تعدادی از جوانان و اعضای سازمانهای مردم نهاد جوانان با اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در محل ساختمان شورای اسلامی شهر نشست صمیمی را برگزار کردند.

در این جلسه ابتدا, تعدادی از اعضای سازمانهای مردم نهاد جوانان به ارائه گزارش کار خود پرداختند.

در ادامه جلسه مهندس متقی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و نمایندگان شورای شهر گرگان ، توجه به قشر جوان را از مهمترین اولویت های معاونت امور جوانان بیان نمود. ایشان در ادامه حمایتهای مالی و معنوی مدیران و مسئولین از طرح های سمن ها ، تبلیغ و اطلاع رسانی رایگان برنامه ها و طرحهای سازمانهای مردم نهاد جوانان را سبب افزایش امید و انگیزه تلاش و فعالیت در بین جوانان و افزایش مشارکت در سطح جامعه دانستند. وی همچنین واگذاری فعالیت ها و برنامه های دستگاهها و سازمانهای دولتی و غیر دولتی به سمن های جوانان را در جهت افزایش بهره وری و استفاده بهینه از سرمایه جوانی را نیز خواستار شدند.

وی درادامه ابراز داشت : برگزاری نمایشگاههای دائمی از محصولات صنایع دستی سازمانهای مردم نهاد تاثیر بسزایی در افزایش رغبت و انگیزه جوانان در فعالیت در این رشته ها رادرپی خواهد داشت.متقی همچنین توجه ویژه به مقوله اشتغال و ازدواج جوانان نیز از موضوعات و مطالبات جوانان رایادآور وخواستاربررسی ورفع این نیازها و مطالبات ازسوی مدیران شد.

در پایان نمایندگان محترم شورای اسلامی شهر گرگان ضمن تشکر از سمن های جوانان ابراز امیدواری کردند که با برگزاری جلسات و نشستهای مشترک با جوانان قدمهای موثر تر و محکمتری در برآورده شدن نیازهای جوانان برداشته شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .