عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تیم گلستان با پیروزی هر دو بازی در جایگاه دوم جدول قرار گرفت

پایان هفته دوم رقابت های سوپر لیگ (ب)بسکتبال بانوان؛

تیم گلستان با پیروزی هر دو بازی در جایگاه دوم جدول قرار گرفت

در هفته دوم مسابقات سوپر لیگ (ب) بسکتبال بانوان کشور نماینده گلستان در جایگاه دوم جدول قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ، رقابت های هفته دوم از گروه اول رقابت‌های سوپر لیگ 'ب' بسکتبال بانوان باشگاه ‌های کشور در روزهای 13 و 14 آبان ماه به میزبانی اصفهان برگزار شد تیم گلستان در روز پنجشنبه 13 آبان ماه تیم آرارات اصفهان میزبان این دوره را با نتیجه 81 بر 62 شکست داد و در بازی دوم روز جمعه تیم ستایش تهران را با نتیجه 75 بر 58 مغلوب کرد.

تیم دانشگاه گلستان، توانست در هر دو بازی خود، پیروز از زمین خارج شود و با توجه به یک برد و یک باخت در هفته اول، اکنون در مکان دوم قرار دارد.

 در سایر دیدارهای برگزار شده تیم هیات بسکتبال مشهد توانست روز پنجشنبه با نتیجه 63 بر 49 در برابر تیم ستایش تهران به پیروزی برسد و روز جمعه تیم هیات بسکتبال مشهد با نتیجه 56 بر 53 تیم آرارات اصفهان را شکست داد.

در جدول رده بندی گروه اول این رقابت ‌ها در پایان دور دوم، هیات بسکتبال مشهد با هشت امتیاز صدرنشین است و تیم ‌های دانشگاه گلستان با هفت امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و آرارات اصفهان با پنج امتیاز و ستایش تهران با چهار امتیاز به ترتیب در مکان‌ های سوم تا چهارم قرار دارند.

دور سوم رقابت ‌های گروه اول، 27 و 28 آبان به میزبانی گرگان برگزار می ‌شود که تیم دانشگاه گلستان به ترتیب مقابل تیم ‌های هیات بسکتبال مشهد و آرارات اصفهان قرار می‌ گیرد.

فصل جدید رقابت‌ های سوپر لیگ (ب) بسکتبال بانوان باشگاه ‌های کشور با حضور 9 تیم در 2 گروه چهار و پنج تیمی برگزار می‌ شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .