عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رتبه نخست گلستان در جذب یک درصد اعتبارات ورزشی دستگاه ها


رتبه نخست گلستان در جذب یک درصد اعتبارات ورزشی دستگاه ها

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: گلستان رتبه نخست در جذب یک درصد اعتبارات جاری و عمرانی دستگاه های اجرایی برای ورزش را در میان استان های کشور کسب کرد

بهمن طیبی روز یکشنبه در گفت و گو با روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: مطابق قانون، دستگاه های اجرایی باید یک درصد بودجه خود را صرف هزینه های جاری ورزش و جوانان کنند که جذب این اعتبارات می تواند به تکمیل زیرساخت ها و طرح های عمرانی نیمه تمام استان کمک کند.

وی بیان کرد: با بهره مندی درست از این بودجه ها، گلستان می تواند جایگاهی ارزشمند در میان استان های کشور برای کسب عنوان ها و افتخارات ورزشی پیدا کند.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان افزود: با توجه به کمبود منابع دولتی، مهمترین هدف دستگاه ورزش استان برای جذب منابع خارج از بودجه وزارتخانه، تشویق و پیگیری حضور حامیان مالی، خیران و علاقه مندان برای سرمایه گذاری در ورزش است.

طیبی ادامه داد: ورزش گلستان در سال های اخیر ، روند رو به رشد و موفقیت آمیزی را طی نمود و با اجرای برخی طرح های ابتکاری و خلاقانه، زمینه رشد و کشف استعدادهای جدید را فراهم کرده است.

به گفته وی؛ یکی از مشکلات در حوزه ورزش گلستان نیمه تمام ماندن احداث برخی اماکن ورزشی به دلیل کمبود اعتبار است که جذب یک درصد بودجه دیگر دستگاه ها و صرف آن در این بخش، می تواند مشکل کمبود فضاهای تخصصی ورزشی در استان را برطرف کند.

مدیرکل ورزش و جوانان با قدردانی از دستگاه های اداری گلستان در تخصیص این بودجه ها به ورزش اظهار امیدواری کرد با ادامه این روند در سال های آینده شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ورزش استان باشیم.

به گفته طیبی؛ گلستان در فهرست اعلام شده فدراسیون، بالاتر از استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی قرار گرفت که این امر بیانگر اهتمام همگانی مدیران استان برای حل مشکلات زیرساختی ورزش است.

استان گلستان حدود 53 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .