عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید معاون سیاسی استاندار بر حمایت از ورزشکاران گلستانی


تاکید معاون سیاسی استاندار بر حمایت از ورزشکاران گلستانی

معاون سیاسی استاندار گلستان بر لزوم توجه و حمایت هر چه بیشتر از ورزشکاران و مدال آوران استان برای کسب موفقیت های بیشتر در عرصه های مهم جهانی و بین المللی تاکید کردند

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ، علی اصغر طهماسبی روز دوشنبه 24 آبان در دیدار با ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی گلستان در گرگان اظهار کرد : هر چه تلاش ها برای رفع نیازها و درخواست های این ورزشکاران ملی پوش بیشتر باشد ، علاوه بر افزایش انگیزه این ورزشکاران ، جوانان علاقمند به ورزش هم انگیزه حضور در ورزش حرفه ای را پیدا خواهند کرد .

وی بیان کرد : ورزش از جمله موثرترین راه ها و روش ها برای افزایش سلامت روانی و جسمی جامعه است و لازم است ازز همه ابزار و امکانات برای رونق هر چه بیشتر و توسعه آن استفاده کرد .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم در این جلسه گفت : روند رو به رشد ورزش گلستان ضرورت حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران و مدال آوران استان را بیشتر می کند که بی شک نتیجه آن ، افزایش کارنامه افتخارآفرینی استان در مسابقات گوناگون است .

بهمن طیبی اظهار کرد : برای اولین بار در تاریخ ورزش استان ، گلستان دارای نماینده در رقابت های المپیک بود که تلاش می کنیم با حمایت بیشتر از ورزشکاران و همچنین شناسایی نفرات جدید ، علاوه بر استمرار حضور در این مسابقات معتبر ، برای کسب مدال خوش رنگ المپیک هم برنامه ریزی کنیم .

وی گفت :ورزشکاران گلستانی دارای استعداد و توانایی فراوان در رشته های گوناگون هستند که با برنامه ریزی های هدفمند برای کشف استعداد ، به دنبال ورود هر چه زودتر و بیشتر این استعدادها به دنیای حرفه ای هستیم .

پژمان قلعه نویی در پرتاب چکش ، عادل مجللی در قایقرانی و فرهاد قائمی در والیبال و آرش خرمالی و زهرا دانایی طوس در تیم ملی والیبال نشسته ، نمایندگان استان گلستان در المپیک ریو بودند که در پایان این رقابت ها ، ورزشکاران المپیکی و همچنین والیبال نشسته بانوان موفق به کسب مدال نشدند اما تیم ملی والیبال نشسته ایران با حضور ورزکار گلستانی موفق به کسب مدال طلا شد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .