عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آشنایی شهرداران با آخرین فناوریهای روز دنیا نقش راهبردی در توسعه گلستان خواهد داشت

معاون فنی، ایمنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

آشنایی شهرداران با آخرین فناوریهای روز دنیا نقش راهبردی در توسعه گلستان خواهد داشت

آشنایی شهرداران با آخرین فناوریهای روز دنیا نقش راهبردی در توسعه گلستان خواهد داشت

 سید علی حسینی گفت: با توجه به سطح بالای مطالب علمی و پژوهشی ارائه شده در اولین همایش سیستمهای حمل و نقل هوشمند و از طرفی کاربردی بودن کارگاه های برگزار شده در این همایش، حضور شهرداران و مدیران مرتبط با بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری استان و آشنایی آنها با آخرین فناوریهای روز دنیا نقش راهبردی در توسعه گلستان خواهد داشت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان- معاون فنی، ایمنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در ادامه افزود: برای توسعه سیستمهای حمل ونقل هوشمند متناسب با نیازهای كشور و به منظور كاهش زمان و هزینه، استفاده از تجارب موفق سایر كشورها در اجرای طرحهای (ITS) ،شناسایی و معرفی سامانه های هوشمند برای حمل ونقل شهری و برون شهری و تغییر رفتار ترافیکی شهروندان برگزاری این همایشها ضروری می باشد.

 وی در ادامه بیان داشت: در این راستا برگزاری همایش دوسالانه سیستمهای حمل ونقل هوشمند در برنامه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای پیش بینی شده است و دبیرخانه دائمی آن در مركز مدیریت راههای كشور تشكیل شده است.

 سید علی حسینی در ادامه با توجه به برگزاری نخستین همایش سیستمهای حمل و نقل هوشمند بیان داشت: پس از برگزاری اولین همایش در سال 1393 كه با استقبال كم نظیر جامعه دانشگاهی، متخصصین ITS، شركتهای مشاوره ای و پیمانكاری فعال در حوزه حمل و نقل هوشمند و دستگاهای اجرایی ذیربط مواجه شد، دومین همایش سیستمهای حمل ونقل هوشمند در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

 معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در ادامه تصریح نمود: این اداره کل جهت حضور و مشارکت شهرداران، مدیران بخش حمل و نقل و اساتید استان، مکاتباتی را با دستگاههای اجرایی، شهرداری های استان و سازمان نظام مهندسی داشته است که با استقبال خوبی مواجه گشته است و علاقمندیم در جهت ارتقاء استان در این زمینه اقدامات لازم را صورت دهیم.

 وی در ادامه جهت ثبت نام و یا ارائه مقاله از سوی علاقمندان گفت: جامعه دانشگاهی و علاقمندان جهت شرکت در این همایش می توانند به آدرس http://www.itscongress.ir  مراجعه نموده و از شرایط ثبت نام و ارائه مقالات کسب اطلاع نمایند.

 آشنایی شهرداران با آخرین فناوریهای روز دنیا نقش راهبردی در توسعه گلستان خواهد داشت

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .