عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیداز نماینده مردم شهرستان های شرق استان در مجلس با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان


دیداز نماینده مردم شهرستان های شرق استان در مجلس با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان

دیداز نماینده مردم شهرستان های شرق استان در مجلس با مدیرعامل شرکت آبفار گلستان

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان مهندس غراوی نماینده مردم شهرستان های مینودشت ، کلاله؛ گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت آبفار استان با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو نمودند.

 بر اساس این گزارش مهندس شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در ابتدا گزارشی از روند پروژه های آبرسانی روستایی در حال اجرای شهرستان های فوق را بیان نمودند .

 وی تصریح کرد :با توجه به فقر منابع آب زیرزمینی در بخشی از این نواحی استان و پراکندگی روستاها خدمات رسانی به روستاها این منطقه را با مشکلاتی مواجه ساخته که امیدواریم در جهت اجرای پروژه های آبرسانی روستایی و بهره مندی روستائیان از آب شرب سالم و بهداشتی نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشیم تا با کمک و حمایت همه جانبه نمایندگان مشکلات این بخش مرتفع گردد.

 وی همچنین ضمن تشریح برنامه های شرکت در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو ، خواهان گنجاندن وتصویب بهره مندی از صندوق توسعه ملی برای آبرسانی روستایی در سالهای آتی شد.

 در ادامه مهندس غراوی نماینده مردم شهرستان های مینودشت ، کلاله ،گالیکش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مهندس شکیبافر و مجموعه شرکت آبفار استان به جهت خدمات رسانی به جامعه زحمتکش روستایی ، در خصوص اجرای طرحهای آبرسانی به روستاهای فاقد آب سالم و بهداشتی و رفع مشکلات روستاهای حوزه انتخابی خود تاکید نمودند.

 لازم به توضیح است : مدیریت امور آبفار شهرستان های مینودشت ،کلاله ، گالیکش ومراوتپه 314 روستا تعداد 45560 مشترک را با جمعیتی بالغ بر 180881 نفر را تحت پوشش دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .