عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لیگ دسته اول بسکتبال/ پیروزی قطران کاوه گرگان در برابر پارسا مشهد


لیگ دسته اول بسکتبال/ پیروزی قطران کاوه گرگان در برابر پارسا مشهد

در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور و در گروه شمال شامگاه جمعه تیم قطران کاوه گرگان میزبان پارسای مشهد بود و با نتیجه 62 بر 59 در مقابل مهمان خود پیروز شد

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان این بازی در خانه بسکتبال گرگان و در حضور حدود 500 تماشاگر برگزار شد و تیم پارسا مشهد اولین شکست خود را در این دور از رقابت ها تجربه کرد.

کوارتر اول بازی با نتیجه 16 بر 10 به سود نماینده مشهد به پایان رسید و قطران کاوه کوارترهای سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 16 بر 11 و 19 بر 15 پیروز شد. تلاش دوتیم در کوارتر دوم در امتیاز 17 مساوی بود.

شاگردان صالح مخدومی در تیم قطران کاوه با ترکیب ابتدایی صابر مخدومی، رهام کبیر، کامیار صادق زاده، حسین خلیلی و محمد کمالوند به میدان آمدند و شاگردان محمد قیاسی در تیم پارسا با ترکیب ابتدایی احسان دلیر، امین بهشتی، شهریار قلی نژاد، مجید صادقی و محمد رضازاده وارد زمین شدند.

در این دیدار قیاسی سرمربی تیم پارسا به علت اعتراض به قضاوت داوران از کنار زمین اخراج شد، همچنین صابر مخدومی و رهام کبیر از تیم میزبان و مجید رحیمیان و احسان دلیر از تیم مهمان با پایان یافتن محدودیت خطای انفرادی از زمین خارج شدند.

مصطفی شریعتی به عنوان سرداور به همراه حسن کردرستمی و وحید امین از مازندران کار قضاوت بازی را برعهده داشتند و غلامرضا خوش کفا ناظر این بازی بود.

رهام کبیر با کسب 17 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین لقب گرفت، محمد کمالوند و کامیار صادق زاده نیز به ترتیب 12 و 11 امتیاز برای تیم میزبان کسب کردند.

تیم قطران کاوه گرگان با این پیروزی 6 امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول گروه شمال قرار گرفت و پارسا مشهد با 7 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند.

تیم های حاضر در گروه شمال تا هفته پنجم ، چهار بازی انجام داده اند زیرا بازی های هفته سوم این گروه لغو شده است.

نماینده بسکتبال گرگان جمعه 12 آذر در سنندج به مصاف هیات کردستان می رود و پارسا در مشهد از هیات بسکتبال البرز قزوین میزبانی خواهد کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .