عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش طب پیشگیری و ارتقای سلامت در گاز گلستان برگزار شد


همایش طب پیشگیری و ارتقای سلامت در گاز گلستان برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی ، همایش طب پیشگیری و ارتقای سلامت ویژه کارکنان واعضای خانواده گازگلستان با حضور دکتر غلامرضا روشندل از دکترای تخصصی اپیدمیولوژی سرطان ومسئول برنامه ثبت ملی سرطان ایران و استان گلستان ودکترخاندوزی متخصص انکولوژی و رادیو تراپی و از اساتید مطرح این رشته بعنوان سخنرانان همایش درمحل سالن اجتماعات شرکت برگزارگردید.

 این همایش یک روزه که با هدف افزایش سطح آشنایی همکاران و خانواده های آنان در ارتباط با پیشگیری از بیماری سرطان و ارتقاء سطح سلامت پرسنل گازگلستان برگزارشد که با استقبال خوبی همراه بود.

 در ابتدای این همایش دکتر خاندوزی متخصص انکولوژی و رادیو تراپی با بیان اینکه تشخیص به موقع کلید سلامتی است ،پیرامون کلیات بیماری سرطان مطالبی را ارائه نمود .

 در ادامه نیز دکتر روشندل بعنوان سخنران اصلی برنامه با اشاره به اینکه سرطان یک بیماری قابل کنترل است مطالب مهمی و کاربردی را در راستای اهمیت بیماری سرطان ، وضعیت فعلی سرطان در ایران ، برنامه ریزی جامع برای کنترل سرطان ، شناسایی عوامل بروز سرطان ، وظایف سازمانها و نهادهای مسئول در زمینه کاهش این بیماری ، غربالگری ، درمان ،آموزش و اطلاع رسانی به جامعه و راههای کنترل و پیشگیری از این بیماری خطرناک بیان نمودند.

  وی افزود: هر فرد با ایجاد تغییرات مثبت در رفتار و سبک زندگی و اصلاح شیوه های زندگی خود می تواند عوامل ایجاد سرطان را حذف نماید ضمن اینکه تلاش همه جانبه دستگاهها و نهادها برای آموزش و اطلاع رسانی صحیح به جامعه و همچنین مقوله غربالگری می تواند در پیشگیری از این بیماری بسیار موثر باشد.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .