عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 11جشنواره فرهنگی، هنری با موضوع قرآن و عترت در گلستان اجرا می شود


11جشنواره فرهنگی، هنری با موضوع قرآن و عترت در گلستان اجرا می شود

11جشنواره فرهنگی، هنری با موضوع قرآن و عترت در گلستان اجرا می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به برگزاری 11جشنواره فرهنگی، هنری با موضوع قرآنی اشاره کرد و گفت: این جشنواره ها با مشارکت 6دستگاه فرهنگی دیگر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در جلسه ای که برای هماهنگی با معاونین، دبیران اجرایی و مسئولان کمیته تشکیل شده بود، افزود: جشنواره شعر قرآنی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر در دوم دی ماه در این شهرستان و جشنواره پایان نامه ها و مقالات قرآنی با همکاری دانشگاه گلستان هشتم دی ماه در گرگان برگزار می شود.

وی به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی قرآنی(خوشنویسی،نقاشی، نقاشی خطر، پوستر و عکس) در رامیان اشاره کرد و گفت: این جشنواره بیستم دی ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام فضیلت ادامه داد: جشنواره هنرهای نمایش قرآن(خیابانی و صحنه ای) 22 و 23 دیماه در شهرستان بندرگز و جشنواره فیلم و فیلنامه کوتاه 30دی ماه در گرگان برگزار می شود.

وی از برگزاری جشنواره تلاوت حافظ کل، حافظ 15جز و حافظ عمومی جشنواره در 30 دی یاد کرد و افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی جشنواره آواها و نغمات آئینی(تواشیح و ابتهال) در 30 دی ماه خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی اجرا می شود.

حجت الاسلام فضیلت ادامه داد: جشنواره قرآن در رسانه 19دی ماه با همکاری بسیج رسانه در گرگان و جشنواره انشاء و سرود قرآنی یک تا نهم دی ماه با همکاری آموزش و پرورش استان برگزار می شود.  

وی در خاتمه یادآور شد: جشنواره داستان قرآنی 15 دی ماه در بندرترکمن برپا می شود.

گفتنی است 30 دی تا 6بهمن هفته قرآن و عترت در گلستان است که برنامه های فرهنگی، هنری مختلفی در استان به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .