عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اعطای 280 فقره وام ازدواج به زوج های گلستانی در 8 ماه نخست سال 95

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان اعلام کرد:

اعطای 280 فقره وام ازدواج به زوج های گلستانی در 8 ماه نخست سال 95

اعطای 280 فقره وام ازدواج به زوج های گلستانی در 8 ماه نخست سال 95

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 280 فقره وام ازدواج به زوج های گلستانی اعطا شده است.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلوری در برنامه گلستان سلام رادیو گلستان گفت: اعتبار صندوق کارآفرینی امید استان در سال 95 برای ازدواج ، 57 میلیارد ریال می باشد که با نگاه ویژه صندوق به این مقوله مهم، تا کنون 29 میلیارد ریال آن جذب شده است و این آمار ، 51 درصد پرداختی تسهیلات ازدواج را در 8ماه نخست امسال نشان می دهد.

پهلوری با اشاره به اینکه صندوق در 8 ماه نخست 95 موفق به پرداخت بیش از 280 فقره تسهیلات ازدواج شده است، افزود: شهرستان گرگان با اعطای 65 فقره تسهیلات ازدواج و جذب 73 درصد اعتبار رتبه اول و شهرستانهای گنبد با اعطای 45 فقره و مینودشت با اعطای 38 فقره وام ازدواج در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان بیان داشت: این وامها بدون سود و کارمزد 4درصد و بازپرداخت چهارساله می باشد و هر یک از زوجین می توانند مبلغ ده میلیون تومان را دریافت نمایند که استان گلستان تا کنون 51 درصد تسهیلات ازدواج را جذب نموده است که این خود نشانگر اعتماد مردم به صندوق و سابقه درخشان این صندوق در پرداخت تسهیلات ازدواج می باشد.

وی عدم دریافت تسهیلات ازدواج برخی ثبت نام کنندگان را انصراف یا عدم تکمیل مدارک ضمانتی ذکر کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان در خصوص پرداخت تسهیلات صندوق در سال ۱۳۹۴ اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های صندوق کارآفرینی امید و تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از سال ۱۳۹۴ نام صندوق کارآفرینی امید به عنوان موسسه مجاز جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، در سامانه بانک مرکزی درج شد.

پلوری در پایان گفت: صنودق کارآفرینی امید به عنوان اولین صندوق در اجرای دستور دولت تدبیر و امید به منظور پرداخت وامهای ده میلیون تومانی ازدواج اقدام به پرداخت نموده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه تسهیلات ازدواج بانک مرکزی و ثبت نام در سامانه و اتخاب صندوق کارآفرینی امید، اقدامات اولیه برای دریافت وام را به انجام برسانند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صندوق کارآفرینی امید استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .