عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهروندان گلستانی تابستان 93 را بدون مشکل آب شرب سپری کردند

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:

شهروندان گلستانی تابستان 93 را بدون مشکل آب شرب سپری کردند

 مدیرعامل شرکت آبفا گلستان گفت: با توجه به تمهیدات انجام شده و فراهم شدن زیرساخت های لازم و با رعایت الگوی مصرف ،شهروندان گلستانی تابستان 93 را بدون مشکل آب شرب سپری کردند.

به گزارش پایگاه خبری شرکت آبفا گلستان مهندس محمد هادی رحمتی افزود : با برنامه ریزی مناسبی که از سال قبل برای مواجهه با نیاز عید و تابستان93 انجام گردید ، علیرغم کمبود شدید منابع تامین از شرایط کم آبی در تابستان 93 به شکل مطلوبی عبور کردیم.

وی اضافه کرد نیاز آبی استان گلستان در بخش آب شرب شهری بالغ بر 4205 لیتر بر ثانیه در زمان اوج مصرف است که حداکثر ظرفیت تامین در این زمان برابر با 3470 لیتر در ثانیه می باشد به این معنی که بالغ بر 735 لیتر در ثانیه کمبود منابع تامین وجود دارد .

وی اظهار داشت تعداد شهرهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان را 22 شهر عنوان کرد که از این تعداد، 12 شهر دچار کمبود منابع تامین می باشند و در این میان شهر گرگان با 292 لیتر در ثانیه بیشترین کمبود منابع تامین را دارا می باشند.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان مهمترین اقدامات برای عبور از شرایط مورد اشاره را احصاء نیازهای واقعی شهرها و اولویت بندی اقدامات مهم برای بازسازی و توسعه تاسیسات به تفکیک هر شهر و با هماهنگی با معاونت مهندسی و توسعه؛ تنظیم فشار شبکه شهرهای گرگان و گنبد و مدیریت فشار در شبکه؛ نشت یابی و نشت گیری بیش از 450 کیلومتر و پیگیری تسریع در اجرای طرحهای اجرائی را از دیگر اقدامات این شرکت بیان کرد .

محمد هادی رحمتی خاطر نشان کرد که با توجه به شرایط مالی حاکم بر شرکتهای آب و فاضلاب و نیز شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، برنامه ها به شکلی دقیق تر در دو بخش طرحهای تملک و منابع داخلی با هدف مواجهه مطلوب با نیاز آبی عید و تابستان 94 با هماهنگی خوب و مناسب با مناطق تحت پوشش و نیز معاونت مهندسی و توسعه شرکت در حال اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت با اشاره به برنامه های میان مدت آب شرب در استان ، توجه جدی و سرمایه گذاری لازم در بخش تامین و توزیع در شهرهای تحت پوشش ضروری دانست.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1056
  • کد خبر : 2867