عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری و کارگروه اقتصاد مقاومتی آموزش فنی وحرفه ای گلستان برگزار شد


جلسه شورای اداری و کارگروه اقتصاد مقاومتی آموزش فنی وحرفه ای گلستان برگزار شد

جلسه شورای اداری و کارگروه اقتصاد مقاومتی آموزش فنی وحرفه ای گلستان برگزار شد

در آستانه ی سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان، جلسه  شورای اداری و کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور مدیرکل دفتر راهبری اجرای آموزش صنایع و صنوف، کارجویان و آموزش های سیار سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور و مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان و روسای مراکز استان در محل سالن کنفرانس اداره کل  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، در این نشست صمیمی مهندس تیر انداز مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ، ضمن خوش آمد گویی به دکتر عزیزی به ارایه ی گزارش عملکرد اداره کل در حوزه ی اقتصاد مقاومتی پرداخت .

تشکیل کمیته استانی ، تصویب برنامه ها در کمیته استانی ، ارزیابی دوره ای روند اجرای طرح به وصرت سالانه ، هماهنگی با دستگاههای همکار برای بهره مندی از اماکن و تجهیزات ، تهیه گزارش پشرفت کار ، اجرای مشاوره برای متقاضیان آموزش ، نظارت بر فرآیند اجرای دوره های آموزشی ، برگزاری دوره های آموزشی ، برگزازی آزمون های کتبی و عملی و شناسایی استعداد های برتر و نخبگان مهارتی از جمله گزارشات ارایه شده توسط مهندس تیرانداز در حوزه اقتصاد مقاومتی بود .

تیرانداز همچنین افزود : امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از تجربیات دکتر عزیزی در بهتر  اجرا شدن  این برنامه ها  قدم برداریم .

 در ادامه دکتر عزیزی  ضمن ابراز خرسندی و ابلاغ سلام گرم ریاست محترم سازمان و تشکر از زحمات مدیر کل و روسای مراکز استان بیان داشت : خوشبتانه اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل مطلوب و قابل قدردانی  است .

 وی افزود : با بررسی شعار های سنوات گذشته که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده بود و همچنین نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل لازم است تا با نظارت بر روند اجرایی شدن  کارگروه اقتصاد مقاومتی در آموزش فنی و حرفه ای در جهت منویات معظم له گام برداریم.

دکتر عزیزی کمی سازی شاخصهای مرتبط با اقتصاد مقاومتی را به منظور رصد برنامه ها لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: جلسات این کارگروه بایستی به صورت ماهیانه برگزار شده و دبیرخانه آن نیز در واحد ارزیابی عملکرد اداره کل استقرار یابد.

وی تصریح کرد : پیش بینی توسعه ی اقتصادی کشور در آینده منوط به توسعه ی آموزش می باشد .واگر آموزش های مهارتی گسترش پیدا نکند نمی توانیم شاهد اقتصادی پویا و خود کفا باشیم .

در خاتمه اعضای کارگروه و روسای مراکز  به بیان دیدگاهها و نظرات و  پرسش و پاسخ  در خصوص اقدام عملی اقتصاد مقاومتی در آموزش فنی و حرفه ای گلستان با دکتر عزیزی  پرداختند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .