عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لیگ برتر والیبال جوانان پسر کشور/ برد مقتدرانه هاوش گنبدکاووس برابر شهرداری اراک


لیگ برتر والیبال جوانان پسر کشور/ برد مقتدرانه هاوش گنبدکاووس برابر شهرداری اراک

روز نخست مرحله مقدماتی رقابت های والیبال جوانان کشور با برد قاطعانه هاوش گنبدکاووس در برابر شهرداری اراک در سالن سرداران شهید علی آباد کتول آغاز شد

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان ، مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان به میزبانی هاوش در سالن سرداران شهید علی آباد کتول در حال برگزاری است.

در اولین دیدار این رقابت ها روز جمعه جوانان هاوش موفق شدند با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 15 و 25 بر15 و در سه ست پیاپی نماینده استان مرکزی را از پیش رو بردارند.

هاوش در دیدار بعدی به مصاف تیم جوانان سایپا می رود که تیم جوانان سایپا در مقابل تیم پارسه تهران با نتیجه 3 بر0 مغلوب شد، در دیگر دیدار تیم جوانان کاله مازندران موفق شدند در یک بازی پایاپای با نتیجه 3 بر2 تیم صالحین ورامین را شکست دهند.

این رقابت ها از جمعه سوم دیماه آغاز و تیم های شرکت کننده تا ششم این ماه برای کسب صدرنشینی گروه با هم رقابت خواهند کرد.

در رقابت های گروه اول که به میزبانی هاوش گنبدکاووس در علی آبادکتول برگزار می شود، تیم های سایپا و پارسه تهران، صالحین ورامین، کاله مازندران و شهرداری اراک نیز حضور دارند.

درپایان مسابقات مرحله مقدماتی چهار تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد

رقابت های گروه دوم نیز تیم های پیکان و بانک سرمایه تهران، خاتم اردکان یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز و سازمان عمران شهرداری ساری در بابلسر با هم به رقابت می پردازند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .